וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבויים והנעדרים על הפרק: ראש המל"ל ייפגש עם ראש המודיעין המצרי בקהיר

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 14:16

חולתא המריא למצרים וידון עם עבאס כאמל במצב בעזה ובתהליך ההסדרה עם חמאס. הפגישה באה לאחר שראש המודיעין אמר בוועידת האקלים בגלזגו כי מצרים "עובדת יומים ולילה" כדי להביא לעסקת חילופי שבויים

בווידאו: רה"מ בנט נפגש עם נשיא מצרים א-סיסי/צילום: לע"מ

ראש המל"ל איל חולתא טס היום (ראשון) לקהיר לשיחות עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל בנושא המצב בעזה והמשך תהליך ההסדרה עם חמאס. סוגיית התיווך המצרי בעניין השבויים והנעדרים צפויה גם היא לעלות בשיחות.

כאמל, יועצו הקרוב ביותר של הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי, אמר לוואלה! בשולי ועידת האקלים בגלזגו כי מצרים "עובדת יומם ולילה" כדי להביא לעסקה במסגרתה יוחזרו לישראל גופות החיילים וישוחררו האזרחים הישראלים שבידי חמאס בעזה.

בנט- א סיסי. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הפגישות נמשכות. בנט וא-סיסי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לפני כחודש ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש לראשונה עם נשיא מצרים א-סיסי בשארם א-שייח. עם המראתו חזרה לישראל לאחר הפגישה עם נשיא מצרים אמר בנט כי "הפגישה הייתה חשובה וטובה מאוד. במהלך הפגישה, בראש ובראשונה, יצרנו תשתית לקשר עמוק להמשך הדרך".

בנט הוסיף כי השניים דנו "בשורה של סוגיות בתחום המדיני, בתחום הביטחוני, בתחום הכלכלי, ובדרכים להעמיק את הקשר ולחזק את האינטרסים של המדינות שלנו. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האזור, והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו היא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו חייבים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה עשינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully