וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 11 נהרג בהתהפכות טרקטורון בכפר קאסם

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 21:38

מותו של תאאר פריג' נקבע בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. "הילד שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", תיאר פראמדיק מד"א. אמש גבר בן 31 נהרג בתאונת טרקטורון באזור שגב שלום שבנגב. המשטרה חוקרת את שתי התאונות

ילד בן 11 נהרג הערב (שבת) בהתהפכות טרקטורון בכפר קאסם. מותו של הילד, תאאר פריג', נקבע בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ובוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירה.

עם קבלת הדיווח צוות מד"א הוזעק למקום וביצע בו פעולות החייאה, כשהוא היה במצב אנוש וסבל מפגיעה רב מערכתית. "הילד שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", תיאר פראמדיק מד"א, רביע תלחמי. "מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

תאאר פריג׳, ילד בן 11 שנהרג בתאונת טרקטורון בכפר קאסם. פאנט
תאאר פריג'/פאנט
זירת תאונה בה נהרג ילד בן 11 בכפר קאסם, 13 בנובמבר 2021. פאנט
זירת התאונה, הערב/פאנט

אמש, גבר בן 31 נהרג בתאונת טרקטורון באזור שגב שלום שבנגב. מותו נקבע בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת התאונה, ממנה עד כה עולה חשד כי ההרוג עלה על גבעה, לא הבחין כי צידה השני מסתיים באופן חד וצנח למטה מגובה של כארבעה מטרים.

כמה שעות לפני כן נהרג רוכב אופנוע שטח שהחליק בשטח פתוח סמוך לכפר גדעון. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה בשטח, פינו את הצעיר לבית חולים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה מערכתית קשה. מותו נקבע בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully