וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 14 שנים: בריטני ספירס משוחררת רשמית מהאפוטרופסות של אביה

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 6:46

ביהמ"ש בלוס אנג'לס פסק כי ג'יימס ספירס, אביה של זמרת הפופ, סיים את התפקיד אותו קיבל ב-2008 לאחר צו ביהמ"ש, עקב התמוטטות נפשית של בתו. מעריציה מחוץ לדיון פרצו בקריאות עידוד למשמע ההחלטה ופצחו בריקודים לצלילי הלהיט שלה "Stronger". "היום הטוב בחיי", אמרה

האפוטרופסות של ג'יימס ספירס, אביה של כוכבת הפופ העולמית בריטני ספירס, הסתיימה רשמית - כך פסק הלילה (שבת) בית המשפט בלוס אנג'לס. ספירס, נמצאת תחת אפוטרופסות מלאה של אביה משנת 2008. זאת, לאחר התמוטטות נפשית שעברה וצו בית משפט שקבע כי אביה יהיה אחראי עליה. ספירס עצמה לא הגיעה לשימוע, אך כתבה בסיומו: "היום הטוב ביותר שלי א פעם".

מעריציה של הזמרת שעקבו בדאגה אחר הדיונים ונכחו מחוץ לאולם, פרצו בקריאות עידוד למשמע ההחלטה ופצחו בריקודים לצלילי הלהיט שלה "Stronger". מיד לאחר מכן, ספירס הנרגשת העלתה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, תחת ההאשטג #FreedBritney: "אלוהים אדירים, אני כל כך אוהבת את המעריצים שלי שזה מטורף!!! אני חושבת שאני אבכה כל היום !!!! היום הכי טוב אי פעם. השבח לאל".

השופטת ברנדה פני אמרה בדיון שארך כ-30 דקות, בו איש לא התנגד לסיום ההסדר המשפטי כי "בתוקף היום, השמירה על בריטני ג'ין ספירס מופסקת בזאת". פני הוסיפה כי המשמר הנוכחי ימשיך לפעול להסדרת סוגיות כספיות מתמשכות בתיק.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
"היום הטוב ביותר בחיי אי פעם". ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

מאבקה של בריטני החל בחודש יוני, אז היא שברה את שתיקתה, ופנתה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס בבקשה לבטל את האפוטרופסות של אביה, השולט בכספיה ובנכסיה. הזמרת אמרה לשופטת ברנדה פני, בשיחה שהתקיימה בזום, כי האפוטרופסות היא "עינוי", וכי היא בטראומה מיחסה של אביה.

מעריצי בריטני ספירס מחוץ לביהמ"ש בלוס אנג'לס בתום ההחלטה על שחרורה מאפוטרופסות, 12 בנובמבר, 2021. רויטרס
מעריצי בריטני מחוץ לביהמ"ש, היום/רויטרס

ספירס דיברה במשך כעשרים דקות, בהן קראה מהכתוב. "הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שבה הייתי בבית משפט, לפני שנתיים", אמרה, "לא חזרתי לבית משפט במשך הרבה זמן בגלל שאני חושבת שלא הקשיבו לי בשום דרך כשהגעתי לבית המשפט בפעם שעברה". כוכבת הפופ אמרה כי חשה שהכריחו אותה להופיע, לא קיבלה שום פרטיות ואולצה להשתמש באמצעי מניעה, לקחת תרופות ולהשתתף בפגישות טיפוליות בניגוד לרצונה.

מאז 2008 היה אביה של בריטני ספירס, ביחד עם עורך דין, האפוטרופוס האחראי על כספיה, המוערכים בכ-60 מיליון דולר, בעקבות סדרת אירועים פרטיים בחיי הזמרת. ספירס אמרה עוד כי הביעה בפני אביה את תסכולה מהטיפול הרפואי שלה ומניהול הקריירה שלה, אך הוא "אוהב" את השליטה שיש בידיו. "מעולם לא הייתה לי מילה על לוח הזמנים שלי. תמיד אמרו לי מה אני צריכה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully