וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הנכים: צומת קפלן בתל אביב נחסם לתנועה

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 17:52

אייל כהן, מובילת קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים", מסר כי "כל עוד ממשלת ישראל לא תיישם את מה שסוכם עם כלל ארגוני הנכים מחאת הנכים תימשך ואף תיגבר". עומסים כבדים נרשמו באזור

בווידאו: הנכים חוסמים את צומת קפלן-עזריאלי בת"א במחאה על תנאיהם/צילום: יותם רונן

מחאת הנכים התחדשה היום (חמישי), בדרישה לקבלת זכויות ותקציבים, תוך ציפייה ליישומו של חוק הגדלת קצבאות הנכות, שעבר בפברואר 2018. מפגינים חוסמים את צומת קפלן בתל אביב ועומסי תנועה כבדים נרשמו באזור.

אייל כהן, מוביל קבוצת הנכים הופכים לפנתרים, מסר כי "כי כל עוד ממשלת ישראל לא תיישם את מה שסוכם עם כלל ארגוני הנכים מחאת הנכים תימשך ואף תיגבר". הוא האשים את הממשלה כי היא לא מכבדת חוקים "שהיא בעצמה חוקקה", ואף "מזלזלת בציבור מוחלש, שכל מבוקשו זה לחיות חיים נורמליים ולא חיי עוני ועולב".

דוברות פדרציית ארגוני הנכים הוסיפו כי "ממשלה שלא מכבדת הסכמים מקומה לא איתנו, ולכן מחאת הנכים תימשך ואף תיגבר כבר בימים הקרובים למחוזות שונים ברחבי הארץ".

מפת הפקקים המתעדכנת באזור תל אביב

הפגנת נכים. צומת עזריאלי, ת"א 11 בנובמבר 2021. אתר רשמי, פלאש 90
"תימשך ואף תיגבר". מחאת הנכים, היום/פלאש 90, אתר רשמי

לביא נאור, דובר פדרציית מחאת הנכים, דרש משר האוצר ושר הרווחה להסיר את חסינותם בכדי שהמוחים יוכלו להגיש נגדם תביעה ייצוגית על כך "שיצרו השניים מצגת שווא ורק בכדי לקדם את כהונתם על חשבון ציבור הנכים".

מנגד, ארגון "נכה לא חצי בן אדם" תקפו את חסימות הכבישים: "'חוק הנכים עבר בקריאה שניה ושלישית והחל מסוף החודש הקרוב יכנסו הקצבאות המוגדלות, כולל הרטרואקטיבי, לחשבונות 430 אלף הנכים הכלליים", הסבירו וקראו לחסימות הכבישים "צעד קיצוני שאינו משקף את ההישגים ומטרתם היחידה היא פגיעה בשגרת היום של האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully