וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זעם על שהתערב בסכסוך בין משפחות": עו"ד הואשם בירי על ביתו של ניצב חכרוש

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:38

אוסאמה חטיב, בן 33 מכפר כנא, נאשם שירה על ביתו של קצין המשטרה הבכיר מתוך טינה כלפיו. על פי כתב האישום, הוא יצר קשר עם צעיר מחיפה כדי שיסייע לו במעשה, ושילם לו 2,000 דולר עבור העזרה. "החליף את הלוחית - וירה חמש פעמים על דלת החניון"

בווידאו: ניצב ג'מאל חכרוש על סמוטריץ': "לא שווה התייחסות, מאדם אחר הייתי נעלב"/מערכת וואלה!

עו"ד אוסאמה חטיב, בן 33 מכפר כנא, הואשם הבוקר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת בירי על ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש ביישוב לפני כחודשיים. יחד איתו הואשם גם מוחמד אבו סמרה, בן 21 מחיפה, בטענה שסייע לו במעשה. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות נשק, וכן שינוי זהות של רכב והסתייעות ברכב לסיוע פשע.

ג'מאל חכרוש. יונתן זינדל, פלאש 90
ניצב חכרוש/פלאש 90, יונתן זינדל

מכתב האישום עולה כי חטיב חש רגשות טינה וזעם כלפי חכרוש, לאחר שזה התערב בסכסוך משפחות בכפר כנא בניגוד לאינטרסים של חטיב. על כן, כך נטען, הוא יצר קשר עם אבו סמרה, הצטייד ברובה M-16 ושתי מחסניות.

ב-10 בספטמבר השניים נפגשו ביער בית קשת, החליפו את לוחית הזיהוי במכוניתו של אבו סמרה, השאירו ברכבו של חטיב את הטלפונים שלהם, הטעינו שתי מחסניות בכדורים ונסעו לעבר ביתו של חכרוש. לפי כתב האישום, אבו סמרה הוא זה שנהג, ובהנחיית חטיב עצר ליד הבית. חטיב, כך נטען, ירד אז מהרכב וירה על דלת חניון הרכבים חמישה כדורים - שחדרו את הדלת, עברו מעל הרכב של חכרוש ופגעו בקיר. חכרוש ואשתו היו בבית באותו הזמן. עבור סיועו של אבו סמרה, שילם לו חטיב 2,000 דולר.

הגשת כתב אישום נגד אוסאמה חטיב בגין ירי על ביתו של ניצב חכרוש, בימ"ש מחוזי נצרת. ללא, אתר רשמי
חטיב בבית המשפט, היום/אתר רשמי, ללא

מפני ששב"כ חקר את הפרשה, נמנע מהחשודים לפגוש עורך דין בתשעת ימי המעצר הראשונים. עורכי הדין גיל דביר ושמואל ברזני, המייצגים את חטיב, מחו על כך. "כתב האישום הוגש בגין עניינים שבין אזרחים בגין עבירת נשק, ירי באזור בנוי ללא ניסיון לפגוע באיש ובוודאי שללא עבירות ביטחוניות. מדובר בעבירות פליליות ברף נמוך. אנחנו למדים מכתב האישום כי המניע הוא התערבות של שוטר בסכסוך בין משפחות ניצות בכפר. לא היה כל מקום לחקירת שב"כ, המפקיעה זכויות בסיסיות של חשוד בעניין זה".

עו"ד סאהר פאר, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את מוחמד אבו סמרה, מסר כי "מכתב האישום עולה באופן ברור כי חלקו של מוחמד בפרשה שולי ביותר, ולמעשה התביעה מודה שמוחמד מסר את הרכב לבקשת עו"ד מבלי לדעת מה התכנית העומדת מאחורי הבקשה. כמו כן, כתב האישום מציין כי אין כל סכסוך בין מוחמד לניצב חכרוש והוא לא יזם ולא ביצע את הירי".

חכרוש הוא המוסלמי בדרגה הבכירה ביותר במשטרה וכן ראש האגף החדש לסיכול הפשיעה בחברה הערבית, שהושק בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully