וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנה מרצח אסף שטיירמן: סיגלית חיימוביץ' השתחררה מהכלא

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 10:43

חיימוביץ' עזבה את בית הסוהר נווה תרצה אחרי שהפרקליטות החליטה לא להתנגד לבקשת השחרור, 21 שנה מכניסתה למאסר. ב-2002 הורשעה ברצח הנער בן ה-18 בחורשה בכפר סבא יחד עם רעי חורב, במקרה שנותר לא מפוענח במשך כמה שנים

בווידאו: סיגלית חיימוביץ' משתחררת מהכלא/מערכת וואלה!

סיגלית חיימוביץ', שהורשעה ברצח הנער אסף שטיירמן ב-1996, השתחררה הבוקר (רביעי) מכלא נווה תרצה לאחר 21 שנות מאסר. חיימוביץ' הורשעה ב-2002, והייתה אמורה להשתחרר בינואר 2025.

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה אתמול כי לא תתנגד לבקשת השחרור, בניגוד לשתי בקשות קודמות שלה שנדחו ב-2018 וב-2019. "המוות שלו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי וימשיך להיות", אמרה חיימוביץ' לוועדת השחרורים. "אני הרוצחת של אסף. אני מתביישת להיות הרוצחת של אסף ואני כואבת להיות הרוצחת של אסף. אני לא מצפה שמישהו אי פעם יסלח לי. אף פעם לא יהיה בסדר, כל עוד אני חיה ואסף מת".

סיגלית חיימוביץ עם שחרורה מכלא נווה תרצה. צילום מסך, מערכת וואלה
21 שנה בכלא. חיימוביץ'/מערכת וואלה, צילום מסך
אסף שטיירמן. באדיבות המשפחה
"המוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים". אסף שטיירמן/באדיבות המשפחה

אסף שטיירמן בן ה-18 נרצח בדצמבר 1996 בחורשת אוסישקין, בין כפר סבא להוד השרון. הרצח נותר בלתי מפוענח במשך ארבע שנים, עד שבדצמבר 2000 התלוננה אשתו של רעי חורב במשטרה כי תקף אותה וסיפרה כי לאחר נישואיהם התוודה באוזניה על הרצח שביצע. חורב נעצר והודה במעשה.

"היה זה רצח לשם רצח", נכתב בגזר הדין. "מעשה רשעות אכזרי ונתעב לשמו, ללא מניע, ללא זיק של היגיון. ללא רגש של חמלה, וללא היסוס של חרטה".

חורב רצח את שטיירמן בנוכחות סיגלית חיימוביץ' שסייעה לו במעשה, וליהי גלוזמן. על חיימוביץ', בת 17 בעת האירוע, נגזרו 24 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully