וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות לא תערער על שחרורה המוקדם של סיגלית חיימוביץ'; צפויה להשתחרר מחר

לאחר שריצתה עונש במשך 19 שנה, צפויה אחת מהמורשעות ברצח הנער אסף שטיירמן ב-1996 לצאת לחופשי, חרף התנגדות משפחת הנרצח. לוועדת השחרורים אמרה: "מתביישת להיות הרוצחת של אסף, המוות שלו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי וימשיך להיות"

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה היום (שלישי) כי לא תערער על שחרורה המוקדם של סיגלית חיימוביץ', שהורשעה ב-2002 ברצח הנער אסף שטיירמן ב-1996. חיימוביץ' צפויה להשתחרר מכלא נווה תרצה מחר במהלך שעות היום.

חיימוביץ' הייתה אמורה להשתחרר בינואר 2025. פרקליטות מחוז מרכז התנגדה לבקשת השחרור. שתי בקשות קודמות שלה, ב-2018 וב-2019, נדחו.

סיגלית חיימוביץ'. נאור רהב, מעריב
הייתה בת 17 בעת הרצח. חיימוביץ'/מעריב, נאור רהב

עם היוודע החלטת ועדת השחרורים על קיצור עונשה של חיימוביץ', אמר עו"ד ציון אמיר, שמייצג אותה יחד עם עו"ד ענבר רוזנבאום: "זה מאבק משפטי שנמשך לאורך השלוש שנים האחרונות וכלל ערעורים לבית משפט מחוזי ולעליון. מדובר בטרגדיה נוראית שבה קיפח את חייו נער צעיר על לא עוול בכפו ויחד עם זאת מדובר באסירה שריצתה עונש מאסר למעלה מ-20 שנה ועברה הליך שיקום יוצא דופן שמצדיק את שיחרורה מן הכלא".

"המוות שלו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי וימשיך להיות", אמרה חיימוביץ' לוועדת השחרורים. "אני הרוצחת של אסף. אני מתביישת להיות הרוצחת של אסף ואני כואבת להיות הרוצחת של אסף. אני לא מצפה שמישהו אי פעם יסלח לי. אף פעם לא יהיה בסדר, כל עוד אני חיה ואסף מת".

אסף שטיירמן. באדיבות המשפחה
"לא יהיה בסדר כל עוד אני חיה ואסף מת". שטיירמן/באדיבות המשפחה

אסף שטיירמן בן ה-18 נרצח בדצמבר 1996 בחורשת אוסישקין, בין כפר סבא להוד השרון. הרצח נותר בלתי מפוענח במשך ארבע שנים, עד שבדצמבר 2000 התלוננה אשתו של רעי חורב במשטרה כי תקף אותה וסיפרה כי לאחר נישואיהם התוודה באוזניה על הרצח שביצע. חורב נעצר והודה במעשה.

"היה זה רצח לשם רצח", נכתב בגזר הדין. "מעשה רשעות אכזרי ונתעב לשמו, ללא מניע, ללא זיק של היגיון. ללא רגש של חמלה, וללא היסוס של חרטה".

רעי חורב רצח את שטיירמן בנוכחות סיגלית חיימוביץ' שסייעה לו במעשה, וליהי גלוזמן. על חיימוביץ', בת 17 בעת האירוע, נגזרו 24 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully