וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם צריכים להיות בגן עדן": תושב בית שמש מואשם שתקף את אשתו וילדיו

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 22:41

כתב אישום הוגש נגד גבר בגין עבירות אלימות במשפחה ב-12 אירועים שונים. לפי האישום, הגבר שפך על אשתו אוכל רותח, איים עליה בסכין וחנק אותה. את ילדיו היה מעיר לתפילה - ואז מכה אותם. "הניף סכין ואמר שצריך לחתוך להם את הרגליים"

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים נגד תושב בית שמש בגין עבירות תקיפה ואיומים של אשתו וילדיו. הנאשם ואשתו היו נשואים כ-15 שנים.

כתב האישום כולל 12 אישומים של אירועים שונים, בהם תקף לכאורה בהזדמנויות שונות את אשתו, שפך עליה אוכל רותח, איים עליה עם סכין וחנק אותה פעמיים. בנוסף, האב היה מעיר את ילדיו ב-4:00 לפנות בוקר לתפילה, ומכה אותם.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"אתם צריכים להיות בגן עדן, אתם צדיקים"/ראובן קסטרו

באחד האירועים הקשים המתוארים בכתב האישום, הורה הגבר לילדיו לשבת על הרצפה בסלון, הניף סכין ואמר להם "אתם צריכים להיות בגן עדן, אתם צדיקים", והוסיף שצריך לחתוך להם את הרגליים. בשלב מסוים הילדים הצליחו לברוח לחדר השינה ולהתחבא מהאב.

מחלקת תביעות במשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המתלוננת סובלת שנים מהמשיב ומתארת התעללות מתמשכת ואת פחדה להתלונן שמא יממש את איומיו וירצח אותה ואת ילדיה". בית משפט השלום האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully