וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבוש ללא לבוש

9.2.2003 / 11:12

700 אוסטרליות ו-30 ניו יורקיות הפגינו בעירום מלא במחאה על מדיניות ארצותיהן בנושא עיראק; האוסטרליות יצרו בגופן את המילים "NO WAR" והניו יורקיות, בשלג הכבד, כתבו “NO BUSH"

יותר מ-700 נשים אוסטרליות דיגמנו אתמול מחאת עירום נגד תמיכת ממשלתן במתקפה הצבאית בעיראק. המפגינות החשופות, שגילן נע מ-20 ל-60, השתמשו בגופן כדי ליצור את המילים "NO WAR" על גבעה במפרץ ביירון בניו סאות' וויילס, הנמצאת בדרום-מזרח המדינה.

המפגינות אמרו כי השתמשו בצילומי אוויר כדי לקדם את האופוזיציה למדיניות הממשלה בנושא העיראקי. אוסטרליה שלחה חיילים למפרץ הפרסי ואישרה פרישת מטוסי קרב בשטחה כדי לתמוך במערך הצבאי האמריקאי באזור.

הבי.בי.סי מדווח כי מארגנת ההפגנה באוסטרליה, גרייס נייט, אמרה כי הנשים רוצות שראש ממשלת אוסטרליה, ג'ון הווארד, יחזיר הביתה את הכוחות מהמזרח התיכון. נייט התראיינה ברדיו אוסטרלי ואמרה: "המפגינות נואשות לומר לראש הממשלה עד כמה הן כועסות על מה שהוא עושה, וכמה הן אינן מסכימות עימו עם כל מה שקורה".

המפגינות באוסטרליה לא התפשטו לבד. מהעבר השני של האוקיינוס הפגינו אתמול גם כ-30 ניו יורקיות, שהורידו את הסוודרים בשלג הכבד ונשכבו עליו ללא מורא כשהן מציירות בגופן את הכתובת "NO BUSH", תזכורת קלה לנשיא הנבחר שלהן ואולי אולי גם לבוש הפרטי שחשפו זה עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully