וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: ביקשתי ללמוד את נושא התרופה של פייזר לקורונה ולבדוק רכש עבור ישראל

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 11:08

השרים התכנסו לישיבת ממשלה ראשונה מאז העברת תקציב המדינה ל-2022-2021. ראש הממשלה: "ייתכן שזו בשורה טובה. אם התרופה תאושר לשימוש זה יהיה עוד כלי משמעותי בניהול המגפה". על העברת התקציב: "נכנסים לשלב חדש, המטרה - יציבות ושקט"

בווידאו: בנט בישיבת הממשלה מבהיר שביקש ללמוד את התרופה החדשה של פייזר לחולי קורונה/צילום: רוני כנפו

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) לתרופה של פייזר לקורונה ואמר כי "כבר בסוף השבוע ביקשתי מהמערכת אצלנו ללמוד לעומק את נושא התרופה החדשה, ולבדוק רכש עבור מדינת ישראל". את הדברים אמר בישיבת הממשלה הראשונה מאז העברת התקציב.

"ייתכן שזו בשורה טובה. אם התרופה תאושר לשימוש זה יהיה עוד כלי משמעותי בניהול המגפה, יחד עם חיסונים לכולם ובדיקות נגישות, לכולם, כל הזמן", הוסיף ראש הממשלה.

בנט התייחס גם להעברת התקציב, ואמר כי "אנחנו נכנסים לשלב חדש. הממשלה על קרקע יציבה, הוסר סופית איום הבחירות - עכשיו הזמן לעבוד. אני מבקש שהיציבות הזאת, שהציבור כל כך חיכה לה, תשתקף במעשים של כולנו. המטרה שלנו היא יציבות ושקט בכל הדברים הלא חשובים, ותנופת עשייה אדירה בכל הדברים שבאמת חשובים ומעניינים את האזרח".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר החוץ, יאיר לפיד, ושר האוצר, אביגדור ליברמן, במסיבת עיתונאים משותפת, 6 בנובמבר 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
מנסים לשדר יציבות. בנט, לפיד וליברמן/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

אתמול, הבטיח בנט כי "הממשלה תשלים את ימיה" וכי הרוטציה בינו לבין ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד תקוים. "השלמנו את המהלך המרוכב של הוצאת ישראל משלוש שנים של אי יציבות", אמר בנט. "בשקט, בעקביות, בעבודה משותפת, הבאנו את הספינה לחוף מבטחים. הממשלה יציבה. היא תמלא את ימיה, וכעת עלינו להסתכל על שורת המשימות הארוכה כל אחד בתחומו ולהתחיל לעבוד".

המבחן הגדול של הממשלה הזאת, של כולנו, הוא באיפוק", המשיך בנט. "אם נצליח להתרומם מול הפיתוי לריב ולהתקוטט, אם נצליח להתמקד במאחד ולא במפריד, אם נניח לרגע לתחרות בינינו - הרי סוף סוף אין בחירות באופק. משימה הבאה היא לנצל את היציבות כדי להתמודד עם אתגרים ובעיות שהוזנחו במשך שנים. מחירי הדיור, הפקקים ויוקר המחיה, הפשיעה המשתוללת, אובדן המשילות בנגב. לא לדחות, לא להתייאש מראש, גם אם המשימות גדולות ויקחו זמן - להתחיל".

מיד לאחר ההצהרות שנשאו סבנט, לפיד ושר האוצר ליברמן, ערכו השלושה מסיבת עיתונאים בה השיבו לשאלות בנושאים שונים. הבולטת שבהן הייתה שאלת הרוטציה, עלה השיב בנט כי "הרוטציה תתקיים במועדה" וכי "הממשלה תשלים את ימיה". לפיד בתגובה השיב: "השתכנעתי". בהקשרים הפוליטיים, בנט ולפיד אף הודו לבני גנץ, שהיעדרותו בלטה באירוע. "הוא שותף חיוני בעבודה", אמרו.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully