וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד לויאל בן ה-64 נהרג בתאונת פגע וברח: "נפגע על אופניו שכל כך אהב"

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 7:31

חבריו לקבוצת הרכיבה של רופא השיניים ספדו לאחר שנהרג בתאונה הקטלנית בראשון לציון, כשיצא להתאמן לקראת תחרות איש הברזל. "איש כה צנוע, קשה לעכל את הדבר הזה". לפני עשור ניצל לויאל מתאונה דומה, אז איבד שניים מחבריו. הנהג בן ה-18 החשוד במעשה הסגיר עצמו

תאונת דרכים סמוך לכסייפה/תיעוד מבצעי מד"א

.

דוד לויאל, בן 64 מראשון לציון, נהרג אתמול (שבת) בתאונת פגע וברח בראשון לציון. הנהג הפוגע, תושב תל אביב בן 18, הסגיר את עצמו למשטרה לאחר כמה שעות. לפני עשור, לויאל, רופא שיניים, ניצל ממוות בתאונה בשפלה בה נהרגו שני חברים אחרים בקבוצת הרכיבה שלו. גם אז הנהג היה בן 18.

לויאל היה ספורטאי, איש ברזל ומרתוניסט, שהתחרה באין ספור תחרויות בישראל ובעולם. ביום שישי הקרוב היה אמור להתחרות בתחרות איש הברזל בטבריה בליווי אישתו וילדיו. חתונתו של אחד מהם נערכה לפני כשבועיים בלבד.

"הוא נהרג בתאונת פגע וברח כשהוא רכב על אופניו - אותם אהב כל כך", כתב לו חברו לקבוצת הרוכבים גיל טראגוט. הוא סיפר כי התאמנו יחד לתחרויות בארץ ובעולם, בהן איש הברזל, אולטרה-מרתון דאבוס ומרתון ברלין. "הוא היה האיש הכי צנוע שקיים, אין מילים לתאר את האובדן. קשה לעכל את בשורת האיוב הזו".

דוד לויאל. ללא, תמונות גולשים
"מת על האופניים שכל כך אהב". לויאל/תמונות גולשים, ללא

הדיווח הראשוני על התאונה התקבל סמוך לשעה 07:00. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לשדרות נים בראשון לציון, ומצאו את לויאל במצב אנוש. הם פתחו מיד בפעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא.

"מצאנו אותו מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א טל פוטרמן. "ביצענו בדיקות רפואיות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים". עם הגעתו לבית החולים, הרופאים פתחו בסדרת פעולות על מנת לייצב את מצבו - אולם לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותו.

דוד לויאל. מתוך פייסבוק, תמונות גולשים
רופא שיניים וטריאתלט. לויאל/תמונות גולשים, מתוך פייסבוק

ב-2011 סיפר לויאל בריאיון ל"הארץ" כיצד ניצל מתאונה דומה, בה איבד שניים מחבריו. "הייתי במרחק של 50 מטרים מהקבוצה ומרוכז ברכיבה, כשלפתע שמעתי קול חזק וראיתי כמה מחבריי מתעופפים באוויר עם אופניהם וצונחים על הכביש", שחזר.

לויאל המשיך וסיפר כי "המכונית הייתה פגועה, מעוכה ומלאה בסימני דם. הסיבה שרכבתי מאחור היתה כדי לסייע ולעודד חבר שקצת פיגר ברכיבה. בגלל זה ניצלו חיינו. קשה לי להעריך מה היתה מהירות הנסיעה של המכונית, אך ברור לי שהיא נסעה במהירות גבוהה מאוד".

במהלך סוף השבוע 11 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים. ארבעה נהרגו בשישי, שני גברים סמוך לכסייפה גבר בשומרון ובן 22 סמוך לסכנין. בשבת מתו שבעה נוספים, בראשון לציון, סמוך למיתר ובשומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully