וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר ומחזאי בן 90 מתל אביב נעצר בחשד למעורבות ברצח אשתו לפני כשנה

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 20:08

המשטרה עצרה לחקירה את הקשיש, שבחודש אוגוסט אשתקד דיווח כי אשתו נפלה באמבטיה. על גופתה נמצאו חבלות ובדוח הפתולוגי נקבע כי קיימים ממצאים שמהם עולה כי המוות שלה אינו טבעי. לאחר מכן הוא שוחרר למעצר בית

דיון בעניינו של הסופר והמחזאי, שנעצר בחשד למעורבות ברצח אשתו לפני כשנה/מערכת וואלה!

המשטרה עצרה היום (חמישי) סופר ומחזאי בן 90 מתל אביב, בחשד שהיה מעורב ברצח אשתו בת ה-87 באוגוסט 2020. עם מציאת גופת האישה, המשטרה פתחה בחקירה סמויה. בשעות הערב, בית המשפט אפשר לשחררו למעצר בית.

המקרה התרחש ברחוב צבי הרמן בתל אביב, שם התגוררו השניים. בחודש אוגוסט אשתקד התקשר הקשיש למד"א וטען כי אשתו נפלה באמבטיה וכי היא אינה מגיבה. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו.

על גופתה נמצאו חבלות, והיא נשלחה למכון הפתולוגי. בדוח הפתולוגי נקבע כי קיימים ממצאים שמהם עולה כי המוות שלה אינו טבעי. בהתאם לממצאים, פתחה המשטרה בחקירה סמויה.

גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! כי "העובדה שהוא היה איתה לבד בבית והממצאים בזירה מובילים אליו. הוא לא מודה עדיין במעשים. למשטרה אין ראיות, אבל זה החשד המרכזי".

עו"ד אדי אבינועם ועו"ד שי גבאי מייצגים את החשוד ומסרו בשמו כי הוא חף מפשע, וכי הדברים יתבררו בהמשך.

דיון בעניינו של הסופר והמחזאי, שנעצר בחשד למעורבות ברצח אשתו לפני כשנה בבית המשפט השלום בבת ים 4 בנובמבר 2021. אתר רשמי, פלאש 90
החשוד במהלך הדיון בעניינו/פלאש 90, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully