וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זוגה ניסה לרצוח אותה והיא ברחה מישראל. כעת היא נאבקת לעלות ארצה ולהעיד במשפטו

עודכן לאחרונה: 6.11.2021 / 22:18

שאול קרני דחף את שרלוט אלבראדו מהמרפסת בביתו בשומרון. במשטרה האשימו אותה בנפילה והיא ברחה לקולומביה. 3 שנים אחרי, התוודה קרני על מעשיו. לטענת שרלוט, היא רוצה להגיע להעיד במשפט אך לא יכולה: "הרשויות אמרו ששאול צריך לאשר לי לעלות לארץ"

שרלוט אלבראדו. ללא, מערכת וואלה!
"הרים אותי מהרגליים והפיל אותי למטה". שרלוט אלבראדו/מערכת וואלה!, ללא

שאול קרני בן 33 ניסה לרצוח את שרלוט אלבראדו בת 32, בת זוגו הקולומביאנית עמה יש לו ילדה, התחמק מעונש ולאחר מכן שרלוט ברחה חזרה לקולומביה מתוך פחד. כל ניסיון שלה לחזור לישראל ולהעמיד אותו לדין לא צלח והיא נאלצה להרים ידיים. שלוש שנים אחרי המקרה, הגיע קרני לתחנת משטרה והתוודה על הכול. עכשיו, שרלוט נאבקת עם בן זוגה החדש - גם הוא ישראלי - לעלות לארץ כדי להיות עדה במשפט אולם הרשויות מערימות קשיים.

הסיפור החל כשלפני שלוש שנים קרני דחף את שרלוט מהמרפסת בקומה הרביעית של ביתו, ביישוב עץ אפרים שבשומרון, בעוד שבתם המשותפת בת השנתיים, מלאני, שוכבת במיטה.

"אני זוכרת את אותו ערב כאילו היה אתמול", שיחזרה שרלוט. "הרגשתי כאילו הוא כלא אותי יום שלם בבית עם מלאני והילדים של אחותו, וכשחזר היה עצבני וצעק עליי. הצעתי לו שאצא לקחת את האחיינים שלו חזרה לאחותו ואצא להתאוורר, הוא אמר 'עדיף באמת'. מלאני נשארה איתו ואני שמתי את הילדים בבית של אחותו ויצאתי עם חבר לאכול. בהמשך הערב הוא לא הפסיק להתקשר ולשאול איפה אני וביקש שאשוב הביתה".

שאול קרני. ללא, מערכת וואלה!
"אדם שקרן ומניפולטיבי". קרני/מערכת וואלה!, ללא

"הידיד שלי החזיר אותי הביתה ורק כשווידא שהכול תקין נסע משם. שאול הגיע פתאום עם רכב. נבהלתי. שאלתי אותו 'איפה הילדה?', הוא הביט מחייך לאחור והראה שהילדה בין המושבים האחוריים על הרצפה, בלי חגורת בטיחות. ניסיתי לפתוח את הדלתות ולקחת אותה, הוא לא פתח לי. צעקתי לו שיביא לי את הילדה שלי. בסוף, אחרי תחנונים, פתח ולקחתי את הילדה. הרגעתי אותה ואמרתי לה שאני אוהבת אותה. הרגשתי שאני כאילו נפרדת ממנה".

את השתלשלות הדברים מכאן שרלוט זוכרת טוב מאד למרות שנפצעה מאד קשה מהנפילה. לשרלוט יש כאבי ראש ואובדן זיכרון לעיתים רחוקות, כאבים ביד שמתפקדת בקושי והיא מתקשה ללכת כמו שצריך. "שמתי את הילדה במיטה בקומה השלישית ושאול קרא לי לתלות שמיכה במרפסת למעלה. זה היה נראה לי מוזר אבל פחדתי. עליתי. השמיכה כבר הייתה תלויה. פתאום הוא נהיה נחמד אליי. התעניין בשלומי, ניהל איתי שיחת חולין. זה היה מוזר. השעה הייתה קרוב לחמש, אני זוכרת כי המואזין התחיל ואני נהנית לשמוע את המנגינה הזו. נעמדתי על אדן המרפסת להקשיב ופתאום הוא דחף אותי קדימה. זה לא היה חזק מספיק ונבהלתי. שאלתי: מה אתה עושה? הוא ענה: 'צוחקים איתך' וחייך. כמה שניות לאחר מכן הוא הרים אותי מהרגליים והפיל אותי למטה. התעוררתי על המדרכה שבורה ומלאה בדם".

למרות השברים בגופה, ולמרות שבבתים ליד היו מצלמות, חוקרי המשטרה מאשימים אותה בנפילה כשהם אומרים לה שאין מצלמות באזור שתיעדו את המקרה. היא נשלחת חזרה לקולומביה, לאחר מאבק לקבל משמורת מלאה על בתם המשותפת שצלח ב-2018, ושם בישרו לה שהתיק נסגר מחוסר ראיות. כל מאמציה להוציא תשובות מהקונסוליה בקולומביה לא צלחו. השגריר הקולומביאני בישראל ניתק מגע.

שרלוט אלבראדו. ללא, מערכת וואלה!
שרלוט אלבראדו/מערכת וואלה!, ללא

לפני שבוע, שלוש שנים אחרי המקרה, הגיע שאול קרני למשטרת פתח תקווה והתוודה על מעשיו. בחקירתו הודה כי הוא שדחף את שרלוט מהמרפסת בקומה ה-4 וכי לאחר ששוחרר ממעצר הוא ביים תאונת דרכים קלה כדי להגיע לבית חולים בו אושפזה. אז החל לחפש אותה במחלקות בבית החולים כדי לרצוח לרצוח אותה. "הוא לא איתר אותה ונמנע אסון", הודו במשטרת מחוז ש"י שניהלו את החקירה.

"אני לא יודעת מה גרם לו לעשות את זה," היא מספרת. "אני רוצה להגיע להעיד במשפט ואני ובן זוגי החדש לא יכולים, למרות שהוא ישראלי. הרשויות לא נותנים אישור. באופן אירוני הם אומרים ששאול צריך לאשר לי ולביתי לעלות לארץ. אני לא מבינה את זה - האיש שניסה לרצוח אותי מחליט אם אני אבוא להעיד במשפט שלו?".

שרלוט ביקשה למסור מסר במידה ויש נשים שהכירו או מכירות את שאול: "הוא אדם שקרן ומניפולטיבי. היזהרו מכל מה שהוא אומר או מבטיח. תראו מה קרה לי". היא מוסיפה: "נשים, אתן הרבה יותר חזקות ממה שאתן חושבות - תדאגו קודם כל לעצמכן ולילדים שלכן, צאו לעבוד ותהיו עצמאיות. אל תתנו לאף גבר לשלוט בכן כי זה לא ייגמר טוב".

סנגור של קרני, עו"ד פאדי חמדאן, מסר בתגובה: "יש פה אדם מסכן במצב נפשי מאוד קשה, שהגיע לתחנת המשטרה, אמר את אשר אמר, מבלי שקיבל ייעוץ כלשהו מעורך דין מומחה במשפט הפלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully