וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת הסייבר על ישראל ופרשת אייל גולן והנערות ​| וואלה! תיקתקנו

ירדן ויזל

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 14:35

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: ההדלפה ממכון מור והילדה האוסטרלית קליאו נמצאה בחיים - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צלמי וואלה! ורויטרס

מתקפת הסייבר האיראנית, פרשת אייל גולן והנערות, איומים על עובדי די סי ודרמת הנעדרת באוסטרליה - וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

מתקפות סייבר חסרות תקדים מתרחשות בימים האחרונים בארץ. קבוצת ההאקרים Black Shadow, המזוהה עם המשטר האיראני, הדליפה אתמול בלילה מאגר של 290 אלף מטופלים במכון מור. בין המידע שהודלף נמצאים פרטים רפואיים שונים, כמו בקשות לבדיקות דם, מידע על טיפולים, תורים לגינקולוגים, בדיקות CT, ועוד. האירוע מטופל על ידי מערך הסייבר. זאת ימים ספורים אחרי שקבוצת ההאקרים פרסמה פרטי משתמשים באטרף.

הזמר אייל גולן נחקר לפני שמונה שנים בפרשת "משחקי חברה", בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות. אך שנה לאחר מכן הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגדו. כעת, ט' ונ' שמנהלות תביעת דיבה נגד הזמר, טוענות כי החקירה לא התנהלה כראוי ובשל כך פנו לפרקליטות בבקשה לפתוח את התיק מחדש. עורכת דינו אמרה הבוקר: "אני לא מבינה מה הבעיה שגבר בן 40 יסתובב עם נערות בנות 18".

לפני קצת פחות מחודש קהילת הקומיקס העולמית התעוררה לבשורה מרגשת: בנם של סופרמן ולואיס ליין יצא מהארון כביסקסואל בגיליון חדש של סדרת הקומיקס המצליחה. הבשורה הלהיבה מעריצים רבים. אבל לא כולם היו מרוצים מהשינוי וכעת ההתנגדות מסלימה. כוחות הביטחון בלוס אנג'לס נשלחו לפקח על בתיהם של כמה מאיירים ומפיקים בחברת די-סי, לאחר איומים פיזיים והפגנות שנערכו מחוץ לבתיהם ע"י מעריצי סופרמן שלא אהבו את המהלך

דרמה באוסטרליה. קלאו סמית, הילדה בת ה- 4 שנעלמה מהאוהל של משפחתה באתר קמפינג במערב אוסטרליה לפני יותר משבועיים, נמצאה בחיים. שוטרים פרצו באישון לילה לבית בעיירת חוף הנמצאת בסמוך לאתר הקמפינג, ושם איתרו אותה באחד החדרים. הכוח שהגיע למקום עצר חשוד, והוא נלקח לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully