וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ישראל תקפה מהאוויר מוצב באזור דמשק

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 8:11

רשת הטלוויזיה הממלכתית במדינה ייחסה תקיפה נוספת לישראל, לאחר שבשבת נרשמה תקיפה חריגה לאור יום. גורם צבאי סורי אמר כי שני חיילים נפצעו בתקיפה בשבת וכי נגרם נזק. בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית דווח כי התקיפה הייתה באמצעות טילי קרקע-קרקע ששיגרה ישראל

יירוט בשמי דמשק כפי ששודר בטלוויזיה הסורית, 3.9.21/SANA

סוריה אמרה הלילה (רביעי) כי ישראל תקפה מהאוויר מוצב צבאי באזור דמשק, ונזק נגרם במקום. בהודעת סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א דווח כי כמה טילים שוגרו מכיוון צפון ישראל לקראת השעה 1:00 לעבר אזור העיירה זאכיה. לא נמסרו פרטים נוספים.

זאת התקיפה השנייה בסוריה המיוחסת לישראל בתוך ימים. בשבת טען משטר אסד כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו לאחר שטילי קרקע-קרקע שוגרו מאזור הצפון לעבר פרברי דמשק, ובתקיפה, שבאופן חריג הייתה באור יום, נפצעו שני חיילים. גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו שבתקיפה נפגעה שיירת נשק של חיזבאללה.

דיווח בכלי התקשורת בסוריה על תקיפה אווירית ישראלית, 5 במאי 2021. צילום מסך, צילום מסך
דיווח על תקיפה ישראלית בסוריה, מאי/צילום מסך, צילום מסך

ישראל לא התייחסה לרצף הדיווחים האחרונים, המצביעים על פעילות מוגברת בסוריה ובאים אחרי פגישתו בחודש שעבר של ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י. ישראל ממשיכה להצהיר שלא תאפשר לאיראן להתבסס מעבר לגבול ולהעביר אמצעי לחימה מתקדמים לחיזבאללה, שיחד עמה סייע לנשיא סוריה לשרוד את ההתקוממות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully