וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי הצפון נחקרו בחשד לאיומים על אלרעי פרייס

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 23:21

המחלק לפשיעה מקוונת עיכב לחקירה שני גברים, בן 38 מטבריה ובן 40 מחצור, בחשד שפרסמו איומים על ראש שירותי בריאות הציבור ברשתות החברתיות. השניים שוחררו לביתם בתנאים מגבילים

ד"ר שרון אלרעי פרייס בבית המשפט/אבשלום שושני

שני חשודים באיומים על ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, עוכבו היום (שלישי) לחקירה. השניים, תושב טבריה בן 38 ותושב חצור בן 40, שוחררו לביתם בתנאים מגבילים, בעוד חקירת ההסתה ברשתות החברתיות נמשכת.

בשבוע שעבר פתח המחלק לפשיעה מקוונת במשטרה בחקירת האיומים על אלרעי פרייס, שבאים ברקע עמדתה בעניין החיסונים נגד קורונה וההגבלות על האוכלוסייה. יומיים לאחר מכן המשטרה הודיעה שתצמיד אליה מאבטח. רמת האיום על פרייס דורגה 6 מתוך 6 ובנוסף לאבטחה הצמודה המשטרה עורכת סיורים מסביב לביתה.

ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס והמאבטח שהוצמד לה, בימ"ש השלום ת"א, 31 באוקטובר 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
אלרעי פרייס לצד המאבטח, בבית משפט השלום בתל אביב/פלאש 90, אבשלום ששוני

מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, הביע חשש מניסיון לרצוח את אלרעי פרייס. "זה לא משהו שאפשר לעבור אליו לסדר היום", הדגיש. בריאיון ל-103FM, הוסיף כי ההחלטה לא לפתוח את כל הדיונים בנושא חיסוני ילדים לציבור נבעה מחשש שהמומחים "לא יתבטאו כפי שהיו רוצים" בשל ההסתה והלחץ.

"האיומים הם איומים ממשיים", קבע והוסיף כי גם הוא קיבל איומים על חייו. "מחאה אגרסיבית קיימת בעוד מדינות, לא מכיר איומים באופן אישי על גורמי מקצוע".

אלרעי פרייס הגישה את תלונתה במוצ"ש, בתחנת חיפה. היא הביאה לחוקרים צילומי מסך רבים מהרשתות החברתיות עם דברי נאצה, הכפשות ואיומים. החקירה הוטלה על היחידה לחקירות פשיעה מקוונת, חלק מיחידת חקירות ההונאה במחוז חוף. ביחידה בחנו את הפוסטים, ולגבי רובם המסקנה היא שככל הנראה לא התקיימה עבירה פלילית.

שני הפוסטים המעלים חשד לעבירה פלילית היו "צריך לפלט אותה", והשני "צריך לתלות בכיכר העיר". באמצעים טכנולוגיים, ובמקביל תוך פנייה לפייסבוק אותרו החשודים, תושב טבריה בן 38 ותושב חצור הגלילית בן 40, שאינם קשורים זה לזה. הם זומנו לחקירה, הודו במעשיהם, טענו שלא התכוונו לפגוע ושנסחפו אחר הסתה ברשת. לדבריהם, עיקר כעסם היה בגין חיסון ילדים. לאחר שהסתיימה חקירתם, הם שוחררו בתנאי הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully