וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים בפיתה: תושב מזרח ירושלים החביא 60 גרם הירואין באוכל ונתפס

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 13:43

כתב אישום הוגש נגד ראדי אבו עסב לאחר שמכר הירואין בכמה הזדמנויות שונות. באירוע המרכזי, נתפס אבו עסב בירושלים לאחר עימות פיזי עם שוטרים מהם ניסה להחביא את הסם ולאחר מכן אף טען כי הם שתלו לו את ההירואין

סמים הוסלקו בתוך פיתה. דוברות משטרת ישראל
הפיתה בה הוחזקו הסמים/דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד ראדי אבו עסב, תושב ירושלים בן 35, המואשם בעבירות של סחר בסמים. באחד האירועים המתוארים בכתב האישום, אבו עסב החביא 60 גרם הרואין בפיתה בשער שכם.

במהלך החודשים אוגוסט-אוקטובר מכר אבו עסב הרואין כמה פעמים. האירוע המרכזי היה כשאבו שעסב החזיק בתוך שקית פיתות 59.09 גרם נטו של סם מסוכן מסוג הירואין ונכנס לעיר העתיקה בירושלים דרך שער שכם.

סמים הוסלקו בתוך פיתה. דוברות משטרת ישראל
סמים הוסלקו בתוך פיתה/דוברות משטרת ישראל

כמה דקות לאחר מכן, הבחינו השוטרים ראיד עלי וגואן איוב בנאשם ותפסו אותו בידיו. אבו עסב זרק מידו את שקית הפיתות בכוונה למנוע מהשוטרים למצוא את הסם שהחזיק. אז, חיפש השוטר גואן איוב בשקית הפיתות ומצא את הסם בתוך אחת הפיתות. לאחר מכן החל אבו עסב להשתולל וניסה להגיע אל השקית, תוך שהוא אומר לשוטרים כי הם השתילו לו את הסם.

"במעשיו האמורים לעיל, החזיק הנאשם סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, ללא היתר כדין. כמו כן, עשה הנאשם דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין, בין בהעלמת ראיות ובין בדרך אחרת וכן עשה מעשה בכוונה להפריע לשוטר כשהוא ממלא תפקידו כחוק או להכשילו בכך", כך נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully