וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס לישראל באישור הומניטרי: שב"כ עצר תושב עזה שהצית סוכות ואוטובסים ברמלה

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 11:55

סלימאן כסאב נכנס לישראל בינואר 2020 באישור הומניטרי כמלווה של אמו, המטופלת ביהודה ושומרון על רקע מחלה קשה וכך ניצל את ההיתר, נשאר בישראל וביצע את ההצתות ברמלה. עוד עולה מחקירתו כי ארגון "שהדאא אלאקצא" פעל מולו לקידום פיגועים חמורים בישראל

בווידאו: ראש השב"כ הנכנס לפני שהממשלה אישרה את מינויו/צילום סטילס: ראובן קטסרו, צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

סלימאן כסאב, בן 29, תושב חאן יונס, השוהה בישראל באופן בלתי חוקי, נעצר ידי שב"כ והמשטרה לאחר שביצע פיגועי הצתות של סוכות ושל אוטובוס בעיר רמלה - כך הותר היום (שני) לפרסום. כסאב נכנס לישראל בינואר 2020 באישור הומניטרי כמלווה של אמו, המטופלת ביהודה ושומרון על רקע מחלה קשה. לאחר סיום הטיפול באמו, ניצל החשוד את ההיתר ונשאר בישראל כשוהה בלתי חוקי.

בחקירתו בשב"כ עלה כי בתאריכים 30 בספטמבר, ו-4 באוקטובר, ביצע סלימאן פיגועי הצתות בעיר רמלה - הן של סוכות והן של אוטובוס. עוד עלה כי ארגון "שהדאא אלאקצא" פעל מול כסאב לקידום פיגועים חמורים בישראל (חטיפה, פיגועי תופת ופיגועי ירי) והוא אף היה אמור לקבל לשם כך אמל"ח, אולם עד למעצרו לא קיבל בפועל כספים מהארגון.

סלימאן כסאב. שב"כ
כבאס/שב"כ

בהודעה מטעם שב"כ נמסר כי "מקרה זה מתווסף למעצרים קודמים של תושבי הרצועה שנכנסו לישראל נוכח טעמים הומניטריים וגויסו לקידום פיגועים בישראל ומדגיש את פוטנציאל האיום הגלום בשוהים הלא חוקיים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully