וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: צעיר מחופש ל"ג'וקר" תקף נוסעים ברכבת בטוקיו, 11 נפצעו

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 16:58

המשטרה עצרה את הצעיר בן ה-24 שדקר, הצית אש והתיז חומר במהלך נסיעה שהייתה עמוסה במבלים שהיו בדרכם לחגוג את ליל כל הקדושים. המניע שלו לא ברור. "חשבתי שזה תעלול של החג"

בווידאו: תיעוד של הימלטות מהרכבת התחתית בטוקיו לאחר שצעיר תקף באמצעות סכין/מתוך טוויטר

11 בני אדם נפצעו היום (ראשון), אחד מהם באורח אנוש, בדקירות סכין, בהצתה ובהתזת חומצה בקו רכבת מרכזי בטוקיו - כך דיווחו כלי תקשורת ביפן. החשוד בתקיפה, צעיר בן 24 שהיה מחופש לדמות "הג'וקר" מסדרת באטמן, נעצר במקום. המניע לתקרית, שהתרחשה ביום הבחירות לפרלמנט, לא ברור בשלב זה. הפצוע האנוש הוא אדם בשנות ה-60 לחייו, שנדקר על ידי הצעיר.

התקיפה התרחשה בשעות הערב, כשמבלים רבים היו בדרכם למרכז העיר לרגל חגיגות ליל כל הקדושים, בקו הרכבת קיו לכיוון שינג'וקו, תחנת הרכבת העמוסה ביותר בעולם. בסרטון אחד שהועלה לטוויטר ושודר בערוץ הציבורי של יפן נראו המוני נוסעים נמלטים מקרון רכבת שבו התלקחה שריפה קטנה כמה שניות לאחר מכן בעקבות פיצוץ.

טוקיו: 6 פצועים בתקיפה של צעיר עם סכין ברכבת התחתית 
31.10.21. מתוך טוויטר, צילום מסך
נוסעים נמלטים מחלונות הרכבת במהלך התקיפה, היום/צילום מסך, מתוך טוויטר

בסרטון אחר נראו נוסעים נסים דרך חלונות הרכבת אל הרציף, אחרי שהרכבת עצרה עצירת חירום. "חשבתי שזה תעלול של ליל כל הקדושים", סיפר עד ראיה לעיתון יומיורי, שתיאר את הרגע שבו ראה נוסעים אחרים רצים בבהלה לעבר הקרון שלו. "ואז, ראיתי אדם הולך בדרך הזו, מנופף באטיות עם סכין ארוכה". לדבריו, הסכין הייתה מגואלת בדם.

שירותי הרכב בקו זה נותרו מושבתים חלקית שעות לאחר התקיפה, ועשרות כבאים, שוטרים ורכבי הצלה נפרסו מחוץ לתחנה שבה עצרה הרכבת.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • טוקיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully