וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 47 נדקר למוות בביתו בבית שמש, בנו נעצר

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 15:11

כשבוע לאחר שצעיר בן 27 נעצר בחשד שדקר למוות את אימו בעיר, הוזעקו היום שוטרים לשכונה סמוכה לאחר דיווח על גבר דקור בביתו. בתום פעולות החייאה קבע צוות מד"א את מותו. בנו נעצר בבניין סמוך

זירת הרצח בבית שמש, 30.10.21/מד"א

גבר כבן 47 נדקר היום (שבת) למוות בבית שמש. שוטרים הוזעקו אל בית המגורים בעיר, ועצרו את בנו בן ה-17, החשוד במעשה, בבניין סמוך.

פראמדיק מד"א מוחמד פוואקה סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עולה כי בין האב ובנו פרץ במהלך השבת ויכוח, ובשלב מסויים הבן דקר את האב באמצעות סכין בפלג גופו העליון. מיד לאחר המעשה נמלט החשוד מהדירה ונעצר כעבור זמן בידי שוטרי תחנת בית שמש. הנסיבות נחקרות על ידי המשטרה.

ניידת מד"א אמבולנס בזירת רצח בבית שמש
30.10.21. מד"א
ניידת מד"א אמבולנס בזירת רצח בבית שמש 30.10.21/מד"א

זהו מקרה הרצח השני בעיר בתוך כשבוע. ביום שישי לפני שבוע, נעצר צעיר בן 27 בחשד שדקר את אמו בת ה-52 למוות בביתה בשכונה סמוכה. הוא הודה בפני חוקרי המשטרה כי אכן רצח את אמו. הוא נעצר בזירה כשידיו ובגדיו מגואלים בדם. לחשוד יש רקע פסיכיאטרי, והוא עבר לגור עם אמו בבית שמש לפני מספר חודשים. הנרצחת היא אם לתשעה, והייתה אמורה להוביל את בתה לחופה בשבוע הבא.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully