וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בארגון הפשיעה החזק בישראל ברחו לטורקיה

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 20:25

"סכנה קיומית למדינה", כינה בכיר במשטרה את הארגון של משפחת אבו לטיף מכפר ראמה. כעת, לוואלה! נודע כי בכירים בארגון נמלטו בשבועיים האחרונים מהמדינה, לאחר שהבינו שהמשטרה ורשות המסים מנהלות אחריהם מצוד. "הם שולטים בכל מה שקשור ברשויות המקומיות", אמר הבכיר

מבצע "אלפא": סוכן סמוי הפליל בכירים בארגון של דומרני/משטרת ישראל

ראשי ארגון הפשיעה החזק בישראל, משפחת אבו לטיף מראמה שבצפון, ברחו לאחרונה לטורקיה - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!. לפי הערכות, הם נמלטו מישראל לאחר שהבינו שהמשטרה ורשות המסים מנהלות אחריהם מצוד בניסיון לפגוע בכיס של הארגון.

"לטורקים אין בעיה שמחוללים פשיעה מהטריטוריה שלהם כל עוד הפשיעה לא מכוונת כלפי טורקיה, הם אפילו מרוצים מזה. יש גם עבריינים יהודים שמנהלים את עניינם מטורקיה", אמר בכיר במשטרה.

הגורם אישר את הדברים ואמר בשיחה עם וואלה! כי ארגוני הפשיעה המשמעותיים ביותר, גם בקרב היהודיים וגם הערביים, הם אבו לטיף, חרירי שבצפון וג'רושי ברמלה. לדבריו, "הארגונים נמצאים ב'יחסי עבודה' מצוינים, יש ממשקים ביניהם, כל אחד יודע איפה השטח המחייה של האחר ואיפה מקורות הפרנסה החוקיים והלא חוקיים של כל ארגון".

הערכות משטרתית בנמל תעופה בן גוריון לקראת מטס הפעילים הפרו פלסטינים, יולי 2011. קובי אליהו
שוטרים בנתב"ג/קובי אליהו

במשטרה מכירים היטב את הפעילות העבריינית של ארגוני הפשיעה ושיתוף הפעולה עם יהודים. "בתוך הארגונים האלה יש את ראשי הארגון שהם מנהלים את הכל, אבל יש להם זרועות בכל מיני מקומות אחרים", אמר הבכיר. "גם חברה יהודים שמסייעים להם כמובן בביצוע העבירות, כי שם בא השכל, שם בא הידע, שמה גם היכולת בסופו של דבר, יש הרבה קופים שהם לכאורה יהודים אזרחים נורמטיביים שמנהלים להם את כל העיסוקים הפליליים שלהם".

סוכן סמוי הביא להפללתם של עשרות חשודים אשר הפעילו 'קווי' סחר בסמים, 24 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
"לטורקים אין בעיה שמחוללים פשיעה מהשטח שלהם". פעילות אכיפה של המשטרה/דוברות משטרת ישראל

"היום הם משפיעים בכל מה שקשור למכרזים ברשויות המקומיות, מכרזי ממשלה, יש להם קבלנים פיקטיביים שכביכול יגישו את המכרזים על שמם, ותמיד יודעים מי יזכה בסופו של דבר במכרז", הוא הוסיף.

הקצין בכיר המשיך: "נגדיל ונגיד שהם גם בחלק מהרשויות הם שולטים בראשי הרשויות, מנהלים אותם, חלק מהם גם מהמשפחה שלהם, מועמד בלעדי לאורך השנים, הם ממזמן עזבו את עבירות הרחוב והם עברו לשלב העליון של סחיטת דמי חסות, והלוואות בשוק אפור".

"ממש סכנה לאומית, סכנה לקיום"

הגורם המשיך ואמר כי "רמת הפשיעה שלהם היא באמת ברמה מאד מאד גבוהה. אנחנו ידענו לבוא ולהגיד למפכ"ל, וגם לשר לביטחון פנים, 'חברים זה בסדר שיורים פה ברחוב הזה, וקצת מפריע פה האירוע הזה
- אבל הנושא הזה שהוא ארגוני פשיעה הוא סכנה לאומית, ממש סכנה לאומית, סכנה לקיום'".

"ברגע שאתה רואה שהם שולטים בתשתיות, אם זה בצירים ראשיים ובחפירה של צירים ראשיים, בתמ"א 38, בדיור למשתכן אתה רואה שהם לוקחים יד בהטיית מכרזים בניהול רשויות אתה מבין שזו הפצצה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • פשיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully