וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט נתניהו: החלה חקירתו הנגדית של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 16:33

אבי ברגר ממשיך בעדותו בבית המשפט המחוזי בירושילם ונחקר בידי פרקליטו של שאול אלוביץ'. ברגר הודה כי שמר על קשרים עם אלי קמיר שהיה לוביסט של חברת פרטנר, והיה זה שהציע אותו לשר לשעבר ארדן לשמש מנכ"ל משרד התקשרות

בווידאו: מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר מעיד בבית המשפט המחוזי ירושלים/צילום: רוני כנפו

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת הבוקר עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר, שכיהן תחת שר התקשורת גלעד ארדן בין השנים 2013-2015, וקידם רפורמות בשוק התקשורת.

עו"ד ז'ק חן, המייצג את שאול אלוביץ', החל את חקירתו הנגדית של ברגר בשאלות בנוגע לעבודתו של ברגר בחברת פרטנר, לפני מינויו לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת. חן שאל את ברגר על תפקידו בהחלטה לאשר דור רביעי לחברת פרטנר, וברגר השיב כי "לא היתה לי מגבלות להתעסק בזה, המידע היה בפני היועמ"שית ולא היו לי מגבלות של ניגוד עניינים".

חן הראה בבית המשפט שבתור בכיר בפרטנר הופיע ברגר בפני ועדה והמליץ לקדם רפורמה על עיקרון דומה לזה שיקודם בהמשך בשוק הסיטונאי, וברגר אישר "כן, זה אחד הפתרונות שעלו באותה תקופה".

אבי ברגר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, בדיון תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 27 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
ברגר/פלאש 90, יונתן זינדל

עו"ד חן חקר את ברגר על קשריו עם אלי קמיר. אתמול העיד ברגר בבית המשפט כי כאשר הוא ביקש להתמנות לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת, הוא נפגש עם קמיר "כדי שיתרשם ממנו" ויפגיש בינו ובין גלעד ארדן.

חן: האם ידעת שאלי קמיר היה הלוביסט של פרטנר?

ברגר: אחרי שהגעתי למשרד התקשורת לא ידעתי את זה לפני

חן: למה זה לא עלה בחקירה שלך ברשות לניירות ערך, לא בעדות

ברגר: התשובה היא שאני אדם עצמאי לא לוביסט של אף אחד, כשהכרתי אותו לא ידעתי שהוא לוביסט של פרטנר, הוא לא דיבר איתי על דברים של פרטנר צריכה, הוא אמר לי בשלב מסוים שהוא עובר לבזק

חן: מי שהפגיש אותך עם השר ארדן היה אלי קמיר שבאותה היה תקופה הלוביסט של פרטנר. כלומר הלוביסט של פרטנר הפגיש אותך עם שר התקשורת כדי שלחברת פרטנר יהיה 'פרטנר' במשרד התקשורת

חן הביע תמיהה על כך שברגר טוען שהוא לא ידע שקמיר הלוביסט של פרטנר "מישהו הציע לך להכיר את אלי קמיר כדי שיתרשם ממך ויכיר בינך ובין השר ארדן, ונפגשתם, לא הוא ולא אתה יודעים אחד על מה שעושה השני בפרטנר באותם נושאים לפתיחת שוק הסלולר לתחרות??".

ברגר: לא זכור לי.

חן הזכיר לברגר את עדותו אתמול בבית המשפט, בה הוא העיד כי לאחר שהוא התמנה לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת, הוא נפגש עם ברגר פעמים ספורות בהם הם שוחחו על רכילות, ולא בענייני המשרד.

חן שאל את ברגר בנוגע לעדותו של אלי קמיר במשטרה, בה סיפר קמיר על קשר רצוף בענייני עבודה עם ברגר בענייני חלל תקשורת- חברה בשליטה של יורוקום. חן הציג מייל של ברגר בו הוא מעדכן את קמיר בנוגע לועדה מסוימת.

שאול אלוביץ' במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 14 בספטמבר 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
אלוביץ' בבית המשפט/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

חן: אלי קמיר מדווח לאור אלוביץ' על פגישות איתך אתה מדווח לו מתי מתכנסת הועדה הזו, מי משתתף, אתה דן איתו בענייני לוחות זמנים שצריך לקבל עמדות. האם זה מרענן את זכרונך שעמדת עם אלי קמיר במשך קשר רצוף וקבוע במשך תקופה ארוכה?

ברגר הודה שאכן הוא היה בקשר עם קמיר: "זה מרענן את זכרוני שהיינו בקשר בנוגע לחברת חלל שעוסקת בתקשורת לוויינים, בנוגע לחידוש הרשיון, בחודשים האחרונים לתפקיד שלי, היה פה תהליך שהייתי צריך לקיים, עם הגופים האחרונים, וכן היו לי שיחות טלפון איתו, אני לא זוכר אם זה עלה בפגישות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully