וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברת - שילמת: ריקוד מושחת במסיבת רווקות הסתיים רע מאוד

6.11.2021 / 23:51

חוגגת במסיבת רווקות הולכת לשלם קנס כספי כבד על הנזק שגרמה לדירת האייר בי אנד בי ששכרה עם חברותיה, אחרי שעלתה לריקוד נועז על השולחן ושברה את הבית. צפו בפדיחה

ריקוד שהשתבש במסיבת רווקות/@WayneDavid81/Twitter

יותר מ-2.5 מיליון איש צפו ברגע השיא של מסיבת הרווקות, בו אחת החוגגות עלתה על השולחן לריקוד נועז - ושברה פריט יוקרתי וכמעט גם פתחה לעצמה את הראש. בנוסף לדפיחה ולכאב החוגגת צפויה גם לקבל קנס כספי על הנזק שגרמה לדירת ה-Airbnb בה נערכה המסיבה, אלא אם משכיר הדירה יגיע איתה להסדר על תשלום הנזק.

בסרטון בן ה-5 שניות שפורסם בטוויטר נראית האישה האלמונית עולה על השולחן, נשכבת עליו ואז מניפה את הראש לאחור ופוגעת בכדור הדיסקו הגדול שתלוי מהתקרה. המכה החזקה שוברת את אביזר התאורה לאלפי חתיכות, ועל אף שזה נראה כואב - האישה יצאה מהתקרית ללא פציעות.

נראה כואב...

הסרטון פורסם בטוויטר ע"י הדי ג'יי וויין דייויד, שקיבל את הסרטון מהרקדנית עצמה, כך דיווחו ב"דיילי סטאר". הוא כתב לצד הסרטון: "אישה ממסיבת רווקות שהגיעה היום לדראג בראנץ' הראתה לנו את הסרטון הזה מהאיר בי אנד בי שלהן אתמול בערב. צפיתי בזה 763,876 פעמים ואני מת מת מת". דייויד לא הסתפק בסרטון אחד וערך כמה סרטונים משעשעים בהם איחד בין להיטים מתחילת שנות ה-2000 לפדיחה של הרקדנית.

כללי Airbnb לגבי שבירה או הרס בבית מושכר אינם ברורים, כאשר בחברה מבקשים מבעל הנכס לנהל משא ומתן עם השוכר מבלי לערב אותם. אולם, אם השוכר מסרב לשלם, הם מציעים לפנות אליהם ולספק מידע על הפריטים השבורים או החסרים בבית. באתר נכתב: "אנו נוודא שאתה והשוכר שלך מיוצגים בצורה הוגנת. אם נחליט שמגיע לך תשלום, נעביר לך אותו בנפרד מתשלום השכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully