וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין אסי אבוטבול עתר לבג"ץ: רוצה בלו-ריי, אוזניות ורמקולים לתא

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:14

ראש ארגון הפשיעה שכלוא מ-2017 טוען ששב"ס מסרבים לאפשר לו להכניס את נגן התקליטורים אותו החזיק בעבר בתאו או לרכוש עבורו מכספו נגן חדש מאותו הסוג. בנוסף, דורש הכנסת אוזניות מסננות רעש ורמקולים - לטענתו כדי לעיין בחומרי חקירה, הכוללים האזנות סתר וצילומים

העבריין אסי אבוטבול עתר לבית המשפט העליון בבקשה שיתירו לו להכניס לתאו בכלא נגן תקליטורים מסוג בלו ריי - כך נודע לוואלה!. ראש ארגון הפשיעה שכלוא מ-2017 טוען ששב"ס מסרבים לאפשר לו להכניס את נגן התקליטורים אותו החזיק בעבר בתאו או לרכוש עבורו מכספו נגן חדש מאותו הסוג.

בית המשפט המחוזי מרכז קבע כי שב"ס צריכים לרכוש עבור האסיר נגן חדש, אך שב"ס הודיעו כי יעמידו לרשותו כונן בלו ריי שמתחבר למחשב מעוקר - שלא מחובר לאינטרנט. אבוטבול סירב לקבל את המכשיר.

אבוטבול דרש בנוסף הכנסת אוזניות ייחודיות מסננות רעש ורמקולים. לטענתו, כל אלה נדרשים על מנת לעיין בחומרי חקירה הכוללים האזנות סתר וצילומים. בשב"ס טענו כי האסיר יכול לקנות אוזניות בקנטינה בכלא, וכי רמקולים אסורים מטעמי ביטחון.

אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
בלו ריי, אוזניות ורמקולים. אבוטבול/אבי כהן

אבוטבול הגיש בקשה לפי פקודת ביזיון בית משפט, בטענה כי שב"ס לא קיים את הנחיות בית המשפט, אך נוכח הפתרון שהציע שב"ס בקשתו נדחתה. כעת, אבוטבול הגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון, שמלינה על החלטת בית המשפט המחוזי לדחות את הבקשה.

אבי אבוטבול נאשם ב-2017 ברצח עו"ד יורם חכם ב-2008 וברצח ארתור רוזן ב-1999. עו"ד חכם ייצג את אבוטבול בתיק בו נאשם בניהול ארגון פשיעה. אבוטבול לא היה מרוצה מהמשא ומתן שניהל והחליט לחסל אותו בכך שהצמיד מטען חבלה לרכבו. ב-1999 אבוטבול הציע לרוזן לרצוח את אויבו אלון גלעדי בתמורה לסכום רב. רוזן סירב ונורה זמן קצר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully