וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד מוביל לפקד על כבאות והצלה מסר עדות בנציבות שירות המדינה

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 15:22

מפקד מחוז דן, טפסר רונן מכטייב, העיד בעקבות חשד שהפך עובד לנהגו הפרטי, אף שלא זכאי לכך מתוקף תפקידו - כך נודע לוואלה!. מכטייב הוא מועמד מוביל להחליף את רב טפסר דדי שמחי, ואם החשדות נגדו יאומתו זה עלול להוות עבורו אקורד סיום צורם

מפקד מחוז דן בכבאות והצלה, טפסר רונן מכטייב, מסר עדות בנציבות שירות המדינה בעקבות חשד שהפך עובד לנהגו הפרטי, אף שלא זכאי לנהג צמוד - כך נודע לוואלה!.

במעמד מתן העדות בנציבות שירות המדינה נגד מכטייב הטיחו כי הוא ניצל את כוחו והשתמש בעובד יום באחת התחנות כנהגו הצמוד, למרות שהוא לא זכאי לכך במסגרת תפקידו.

מכטייב נחשב לאחד המועמדים המובילים להחליף את רב טפסר דדי שמחי בתפקידו כניצב כבאות והצלה. אם החשדות נגדו יאומתו, זה עלול להוות מבחינתו אקורד סיום צורם במירוץ שרק החל.

גורם בכיר בנציבות שירות המדינה סיפר כי בנוסף לחשדות הללו, נמצא בבדיקה שנעשתה בדיווחי הנוכחות של טפסר מכטייב, כי במקרים רבים הוא אינו מחתים נוכחות וממלא את שעות העבודה באופן ידני.

מפקד מחוז דן בכבאות והצלה, טפסר רונן מכטייב. 26 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
מפקד מחוז דן בכבאות והצלה, טפסר רונן מכטייב/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

רב טפסר דדי שמחי יסיים בחודש מרץ הקרוב את תפקידו כניצב כבאות והצלה, לאחר קדנציה של כחמש שנים. מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן החל בהליך הקמת ועדת איתור למחליפו של שמחי. לצד מכטייב, הקצינים המובילים במירוץ למינוי הם ניזאר פארס, מפקד מחוז צפון בכבאות, אייל כספי, מפקד מחוז מרכז בכבאות, חזי לוי, מפקד מחוז חוף, צביקה צורן, מפקד המכללה הלאומית לכבאות וטפסר שמוליק פרידמן, מפקד מחוז דרום.

גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק מסרו לוואלה! כי גם מחוץ למערכת הכבאות הביעו מספר גורמים את רצונם לקבל את תפקיד הנציב. אחד מהם הוא ראש מטה פיקוד העורף, תת-אלוף איציק בר, שהביע עניין בו. גם שמו של גונדר בדימוס אילן מלכא, שכיהן כראש מטה שירות בתי הסוהר ופרש עם כניסתה של קטי פרי לתפקיד הנציבה, עלה כאפשרות להחליף את שמחי.

מטעם מכטייב נמסר כי הוא "זומן למסירת עדות ולא לחקירה". עוד נמסר כי "מטבע הדברים, על מנת למנוע שיבוש חקירה, בשלב זה קיימת מניעה להתייחס לנושא שלגביו זומן למסור עדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully