וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים מואשם שתקף צעירים חרדים לאחר שהתפללו בכותל

25.10.2021 / 19:57

בן הנוער מואשם בתקיפה ממניע גזעני, לאחר שביום ראשון שעבר קילל את הצעירים, חסם אותם בדרכם כששבו מביקור בכותל, וכשניסו לקרוא לעזרה משוטרי מג"ב - הכה ובעט בהם. כוחות משטרה שהיו באזור הבחינו במתרחש, ועצרו אותו. המשטרה: "לא נאפשר לאף אדם להרים יד"

בווידאו: תושב מזרח ירושלים תקף באלימות צעירים חרדים ששבו מביקור בכותל, 17 באוקטובר 2021/ללא

בן נוער תושב מזרח ירושלים הואשם ביום שישי בתקיפה ממניע גזעני, לאחר שתקף באלימות צעירים חרדים ששבו מביקור בכותל. בתקרית שאירעה ביום ראשון שעבר, הנער תחילה קילל את הצעירים שהיו בדרכם לכותל, בצאתם חסם אותם בדרכם, וכשניסו לגשת לקבל עזרה מצד שוטרי מג"ב - הוא הכה ובעט בהם.

כוחות משטרה שהיו פרוסים בסימטאות העיר העתיקה הבחינו במתרחש, הגיעו לזירה ועצרו את הנער. במקביל, הגישו המותקפים תלונה בתחנת המשטרה.

בשיחה עם וואלה! משחזר הצעיר בן ה-19 שהותקף את שאירע: "ביום ראשון שעבר אני ועוד חבר הלכנו להתפלל בכותל ועברנו דרך שער שכם. קצת אחרי השער ישב צעיר ערבי, שהתחיל לקלל אותנו. אבל אנחנו התעלמנו והמשכנו הלאה. כשחזרנו מהכותל הוא עמד שם ולא נתן לנו לעבור. חבר שלי אמר 'תקרא לחיילים' והערבי הגיב לו 'אל תקרא להם'. הוא התעצבן והתחיל לבעוט בנו".

"בהמשך הגשנו תלונה במשטרה. לא נראה לי שבקרוב נלך לכותל. אולי דרך שער יפו", סיכם.

תושב מזרח ירושלים תקף באלימות צעירים חרדים ששבו מביקור בכותל, 17 באוקטובר 2021. ללא, תמונות גולשים
תיעוד התקיפה, 17 באוקטובר/תמונות גולשים, ללא

במשטרת מחוז ירושלים הבהירו כי יפעלו ביד קשה נגד כל גילוי אלימות או הפרת סדר באזור, מצד קטינים או בגירים: "לא נאפשר לאף אדם להרים יד על האחר כמו שהיה במקרה זה ובמקרים אחרים בשנה האחרונה, אנו נפעל למצות את הדין עם פורעי חוק, בריונות ואלימות מכל סוג שהוא".

לפי כתב האישום, הנאשם הבחין במתלוננים, יהודים בעלי חזות חרדית, בעת שצעדו ברחוב הגיא בדרכם לכותל והחל לקלל אותם ללא כל התגרות מצידם. בהמשך, בעת שחלפו על פניו, בדרכם חזרה מהכותל, חסם אותם, וכשניסו לקרוא לעזרה - קפץ עליהם ותקף אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully