וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תלונות על כשרות: מיקום הגיבושון לקואליציה יוחלף

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 14:34

בעקבות תלונות של חלק מחברי הכנסת הדתיים על הכשרות במקום בו תוכנן יום הגיבוש של הקואליציה, המארגנים מחפשים כעת מיקום חלופי. האירוע תוכנן במקור במועדון ההופעות גריי ביהוד בהשתתפות אדיר מילר ועינת שרוף, אך כיוון שהוא פתוח בשבתות, הדבר יצר מחלוקת

בווידאו: ההצבעה בקריאה טרומית על הצעת החוק האוסרת טיפולי המרה/צילום: ערוץ כנסת, עריכה ניר חן

בקואליציה מחפשים מקום חלופי לקיום יום הגיבוש ביום שישי הקרוב במקום מועדון הגריי ביהוד, בעקבות תלונות של חלק מחברי הכנסת הדתיים על הכשרות של המקום, שפתוח בשבת ולא שומר על כשרות במטבחו. מנהלי הקואליציה תיכננו בכל מקרה להביא קייטרינג חיצוני כשר לאירוע, אך בעקבות טענות של ח"כים דתיים על עצם קיום האירוע במקום בלי תעודה הוחלט לבסוף לחפש מקום חלופי.

במהלך ישיבת הממשלה אתמול הודיע ראש הממשלה נפתלי בנט על קיומו של הגיבושון. "יהיו אדיר מילר ועינת שרוף", הכריז ראש הממשלה. המועד המקורי תוכנן ליום שישי, בשעה 10:30, בהשתתפות שרים, ח"כים ובני/ות זוג.

רה"מ נפתלי בנט בישיבת ממשלה, 5 באוקטובר 2021. אלכס קולומויסקי, פול
לא מצליחים להחליט על מיקום לגיבושון. ישיבת הממשלה בתחילת החודש/פול, אלכס קולומויסקי

ההודעה על הגיבושון באה בצל היריבויות והמתחים הפנימיים בקואליציה. האחרון שבהם היה סביב הבנייה בהתנחלויות, עם הכרזתו של שר השיכון זאב אלקין, על בניית יותר מאלף יחידות דיור.

הדבר תדלק את עוד יותר את הביקורת שגוברת בשבועות האחרונים ממפלגות השמאל על מדיניות והחלטות הממשלה. בין הנושאים השנויים במחלוקת אפשר למצוא את כוונתה של שרת הפנים איילת שקד להעביר את חוק האזרחות בתמיכת קולות האופוזיציה וכן לגבי המתווה להקמת יישוב או ישיבה במאחז אביתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully