וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטה טרפה, מצטיין הנשיא שהואשם בעבירות מין, שם קץ לחייו בכלא רימונים

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 15:07

בית הסוהר הסמוך לתל מונד מסר כי עצור בן 25 נמצא ללא הכרה בתאו. לוואלה! נודע כי מדובר בטרפה, שהואשם באונס ומעשה מגונה. צוות טיפול נמרץ קבע את מותו במקום. סנגורו סיפר כי הוא פגש אותו לפני שבועיים: "לא היה סימן שהוא עשוי לפגוע בעצמו, אני והמשפחה בהלם טוטאלי"

פנטה טרפה, בן ה-24 מבת ים החשוד באונס, מעשים מגונים ותקיפות, מצטיין נשיא לשנת 2017. 01 בינואר 2020.. דובר צה"ל
פנטה טרפה/דובר צה"ל

בית סוהר רימונים מסר היום (ראשון) כי עצור בן 25 שנאשם בגין עבירות מין, נמצא ללא הכרה בתאו. לוואלה! נודע כי מדובר בפנטה טרפה, תושב בת ים שהיה חייל מצטיין. צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזעק למקום ביצע בוטרפה פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. סנגורו עו"ד אדי אבינועם אמר לוואלה! כי הוא פגש אותו לאחרונה לפני שבועיים: "לא היה סימן שהוא עשוי לפגוע בעצמו, אני בהלם. הלב נקרע ובוכה. אני והמשפחה בהלם טוטאלי".

עו"ד אבינועם עוד מסר כי "כל אדם באשר הוא - חייו לא אמורים להסתיים באופן כזה. גם אם ביצע לכאורה טעויות חמורות שעליהן היה צריך לתת את הדין". הוא ביקש "לזכור שגם לצד המעשים שיחוסו לו, היה כאן צעיר מוכשר שתרם למדינה כקצין צנחנים וכל החיים היו עוד לפניו". הוא ציין כי נקבע דיון בעניינו בבית המשפט בנוגע להסדר טיעון ליום שלישי הקרוב.

מבית הסוהר הסמוך לתל מונד עוד נמסר כי טרפה נקלט בשירות בתי הסוהר בדצמבר 2019, וכי "האירוע ייבדק כנהוג. הודעה נמסרה למשפחתו".

עו"ד אדי אבינועם. באדיבות המצולמים
"אני והמשפחה בהלם טוטאלי", עו"ד אדי אבינועם/באדיבות המצולמים

ב-1 בינואר 2020, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד טרפה בגין אינוס, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טליה קלמרו, הוא תקף בשלוש הזדמנויות שונות נשים שהלכו בגפן באישון לילה.

טרפה נולד באתיופיה ועלה לישראל ב-2008. הוא שירת כלוחם בגדוד 890 בחטיבת הצנחנים ולאחר מכן כמ"כ וקצין. ב-2017 אף קיבל את אות מצטיין נשיא המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully