וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 68 נהרג מפגיעת רכבת סמוך לנתניה; המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 15:21

הגבר נכנס לשטח המסילה בניגוד לתקנות וכך נפגע מרכבת חולפת. צוות מד"א מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום. תנועת הרכבות באזור הופסקה לכמה שעות. מרכבת ישראל נמסר כי מתחקיר ראשוני עולה כי מדובר בעובד קבלן, שמסיבות שאינן ידועות עלה על המסילה ללא תיאום

גבר בן 68 נהרג היום (ראשון) מפגיעת רכבת צפונית למחלף נתניה. צוות מד"א מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

הגבר נכנס לשטח המסילה, בקטע הסמוך ליישוב נווה איתמר, בניגוד לתקנות, וכך נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום של רכבת ישראל, המשטרה ומד"א הגיעו למקום, והמשטרה הורתה על הפסקת תנועת הרכבות באזור במשך כמה שעות, שמאז חזרה בהדרגה.

מרכבת ישראל נמסר כי: "מתחקיר ראשוני שבוצע על ידי רכבת ישראל עולה כי מדובר בעובד שסיפק שירותים לחברה קבלנית שמבצעת פרויקטי תשתית עבור הרכבת. במסגרת עבודתו הגיע הבוקר לסיור באיזור ומסיבות שאינן ידועות עדיין עלה על המסילה וללא תיאום עם גורמי הפיקוד והבטיחות של רכבת ישראל, וזאת בניגוד לנהלי העבודה והבטיחות בקרבת מסילה".

עוד נמסר כי "בעקבות האירוע הנחה מנכ"ל רכבת ישראל על תחקיר מעמיק לאירוע וחידוד נהלי הבטיחות בכל הפרויקטים המבוצעים בקרבת המסילה. רכבת ישראל משתתפת בצערה העמוק של המשפחה ופועלת בשיתוף פעולה עם המשטרה וכלל הגורמים הבודקים את האירוע".

גבר נהרג מפגיעת רכבת סמוך לנתניה, 24 באוקטובר 2021. בנימין סעדיה, תיעוד מבצעי, מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א, בנימין סעדיה, תיעוד מבצעי

מרכבת ישראל עדכנו על השינויים בתנועת הרכבות: "באופן זמני רכבות מכיוון צפון יסיימו נסיעתן בתחנת חדרה מערב, ומכיוון דרום בתחנת נתניה. לנוסעים מחיפה והצפון שיעדם תל אביב מומלץ להיעזר בשירותי תחבורה ציבורית חלופית הסמוכה לתחנות חיפה חוף הכרמל או מרכזית המפרץ. לנוסעים מהדרום ותל אביב שיעדם חיפה והצפון מומלץ להיעזר בשירותי תחבורה ציבורית הסמוכה לתחנות תל אביב סבידור מרכז ותל אביב ההגנה".

"עצרנו עם הניידת טיפול נמרץ בשולי כביש החוף והלכנו רגלית לפסי הרכבת", סיפרה פראמדיקית מד"א דניאל סילוק, "הפצוע שכב מחוסר הכרה ועם חבלת קשה מאוד בפלג גופו העליון, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully