וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרו של זדורוב: "ברומן היו עוצמות והוא תעתע בחוקרים, לא הופעל לחץ"

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 10:28

בבית המשפט בנצרת נמשכת עדותו של רפ"ק סטרז'בסקי, שחקר את זדורוב העומד למשפט בגין רצח הנערה תאיר ראדה. "לפני השחזור הוא גם אמר שהוא יצא דרך הדלת. רומן מסר פרטים ושינה אותם", אמר החוקר

בבית המשפט המחוזי בנצרת נמשכת היום (ראשון) עדותו של רפ"ק סשה סטרז'בסקי, שחקר את רומן זדורוב העומד למשפט בגין רצח הנערה תאיר ראדה בשנת 2006. סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי מנסה להראות ששלושת העקבות/סימנים לכיוון התא הסמוך הטרידו מאוד את החוקרים והם כן ראו בהם דרך יציאה של הרוצח. אותם סימנים לא משויכים עד היום למישהו מסויים. הלוי מנסה לחזק את הקו שאותם סימנים שייכים לרוצח שהוא לא זדורוב.

הלוי: זוכר שיומיים אחרי השחזור ניסיתם לרמוז לו שהוא עבר לתא הסמוך, למרות ה שיחזור (שבו הוא קפץ מעל הדלת החוצה)? עדיין ניסיתם לרמוז לו שהוא עבר לתא הסמוך.

סשה: לא

הלוי: למה אם הקפיצה של רומן בשחזור היא בגדר עובדה מוגמרת, למה אתה עדיין שואל אותו אם קפץ לתא שכן.

סשה: לפני השחזור הוא גם אמר שהוא יצא דרך הדלת. רומן מסר פרטים ושינה אותם.

השופט קולה: אז למה לא הטחתם בו שהוא משקר ובשחזור הראה הפוך. לשיטתכם הוא הראה בשחזור לראשונה פרט מוכמן שאתם עוד לא ידעתם עליו. למה לא עמתתם אותו עם זה?

הלוי: רומן לא יזם את הקו של לשטות בכם. זה אתם יזמתם. לא בדקתם כלום. רציתם להביא אותו לתקן את הקפיצה מעל הדלת, כי עדיין לא היו לכם את הממצאים של עקבות הנעלים "המהוללות" על מכנסי הנרצחת. אתם רואים שהוא לא משחזר נכון, לפי מה שאתם חושבים.

עדותו של רפ"ק סשה סטרז'בסקי, מחוקריו של זדורוב,בית המשפט המחוזי בנצרת, 24 באוקטובר 2021. אלי אשכנזי
רפ"ק סטרז'בסקי/אלי אשכנזי

רפ"ק סשה סטרז'בסקי אמר בתשובה לטענות כלפיו שחקירות הם שחקו ושברו את רומן כי "ברומן היו עוצמות והוא תעתע בחוקרים. לא היה עליו לחץ. האמירה שלו ש-80% הוא אומר ו-20% הוא מסתיר, זו אמירה שהוא שמר אצלו, 'הסתיר בכיס'" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully