וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכות ליכטנשטיין - להשכרה

9.2.2003 / 0:02

משרד התיירות מצא דרך מקורית לחלץ את המדינה ממצבה התיירותי הקשה; חברות ותאגידים אירופאיים מוזמנים לערוך את הכנסים השנתיים שלהם במדינה, ולקבל את כל השירותים; הנסיך מתנגד

נסיכות ליכטנשטיין מציעה עצמה להשכרה. משרד התיירות של הנסיכות מצא דרך חדשנית להלחם בירידה החדה בכמות התיירים הנכנסת למדינה. המשרד פרסם הודעה בה הוא פונה לחברות גדולות ותאגידים אירופאיים גדולים, לקיים את הכנסים השנתיים שלהם בנסיכות, ולקבל את כל השירותים הנלווים.

יו"ר סוכנות התיירות של המדינה, רונלד בוצ'ל , אמר כי הנסיכות, השוכנת למרגלות הרי האלפים בין שוויץ לאוסטריה, מוכנה לארח את כל הכנסים הגדולים של התאגידים באירופה. "אנחנו מציעים לחברות את כל השירותים שאנו מעניקים לתושבים שלנו. אנו מוכנים לארח את באי הכנסים בבתי המלון שלנו, לתת להם להשתמש בתחבורה הציבורית שלנו, ולספק את כל צרכיהם בתקופת הכנס", אמר בוצ'ל.

בוצ'ל הוסיף כי חברי ממשלת ליכטנשטיין יהיו מוכנים לשאת דברים בפני באי הכנס ולדבר בשבחה של המדינה. בסי.אן.אן דווח כי הנסיך, האנס אדם, אינו מוכן להשכיר את שירותיו, משום שהוא מתנגד לרעיון ההשכרה.

הרעיון שאומץ על ידי משרד התיירות של הנסיכות מבוסס על עיקרון דומה שקיים במדינות נוספות כגון: גרמניה, צרפת ואוסטריה. במדינות אלו מוצעים כפרים קטנים להשכרה למטרות דומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully