וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בפרשת הרצח וההיעלמות בירושלים

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 9:14

השניים, בשנות ה-60 לחייהם, מירושלים ופתח תקווה, מצטרפים לשישה חשודים נוספים מקהילת "שובו בנים" של הרב אליעזר ברלנד. הם נעצרו בחשד למעורבות במקרי הרצח וההיעדרות של ניסים שטרית ואבי אדרי באזור ירושלים לפני כ-30 שנה

בווידאו: מאיר שטרית, אחיו של ניסים שנעלם לפני 35 שנה/מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11

המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) שני חשודים נוספים, בחשד למעורבות במקרי הרצח וההיעדרות של ניסים שטרית ואבי אדרי באזור ירושלים לפני כ-30 שנה. החשודים, בשנות ה-60 לחייהם, תושבי ירושלים ופתח תקווה.

מעצרם של החשודים מצטרף למעצרים שבוצעו ביום ראשון, אז נעצרו שני גברים ואישה מקהילת שובו בנים של הרב אליעזר ברלנד. בשלישי נעצרו שלושה חשודים נוספים. לפי החשד, לכל שמונת העצורים היה תפקיד ברצח של אבי אדרי ובהיעלמות הנער ניסים שטרית. עם מעצרם של שלושת החשודים הראשונים, גורמים בקהילה לשעבר ובהווה החלו לפנות ולהתייעץ עם עורכי דין מחשש יש שיוזמנו לחקירה ואף למעצר.

חשוד בפרשת העלמות ורצח בירושלים לפני שלושים שנה, בימ"ש מחוזי ירושלים, 17 באוקטובר 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
אחד החשודים בעת מעצרו, השבוע/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

בחודש ינואר 1986 נעלם ניסים שטרית, צעיר חרדי בן 17 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עם שטרית וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום.

גופתו של אבי אדרי אותרה בשנת 1990. אדרי היה מנהל ישיבה בירושלים וגופתו נמצאה מוטלת ביער. שני הגברים חשודים במעורבות בשני המקרים, בעוד האישה חשודה כי ניסתה לפתות את הנער לבקשת המעורבים בהיעלמותו.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully