וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטקשן בצפון: אחרי מרדף משטרתי ויריות - 2 בדואים נעצרו בחשד להצתה בקיבוץ

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 20:27

כוחות גדולים רדפו אחר שני תושבי טובא זנגרייה בני 35 ו-49, לאחר שהתקבל דיווח על הצתת מחסן וטרקטור בקיבוץ שניר. הם נעצרו בכניסה לכפר וברכבם נמצאו ראיות הקושרות אותם לעבירה. בית משפט השלום האריך היום את מעצרם עד יום ראשון. מפקד המחוז: "ארגוני הפשיעה במצוקה"

בווידאו: הצתת מתבן וטרקטור בקיבוץ שניר בצפון/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הלילה (רביעי) שני תושבי טובא זנגרייה בני 35 ו-49, החשודים בהצתת מתבן וטרקטור בקיבוץ שניר כחלק מסחיטת פרוטקשן. השניים נעצרו בכניסה לכפר לאחר מרדף משטרתי המלווה בירי, כשברכבם נמצאו ראיות הקושרות אותם לעבירה. בית משפט השלום האריך היום את מעצרם עד יום ראשון.

כוחות משטרה גדולים של שוטרי מחוז צפון וכוחות מג"ב הוזנקו סביב השעה 1:00, לאחר שהתקבל דיווח על הצתה בקיבוץ הסמוך לקריית שמונה. השוטרים ניהלו מרדף אחר רכב החשודים תוך שהם סוגרים את כל נתיבי המילוט של הרכב לאורך כביש 90. הרכב נעצר תוך שימוש בדוקרנים ובירי כשניסה להיכנס במהירות גבוהה לתוך תחומי הכפר.

הצתת התבן בגליל. דוברות משטרת ישראל
הצתת המתבן בקיבוץ שניר/דוברות משטרת ישראל

ניצב שמעון לביא, מפקד מחוז צפון, אמר בתגובה למעצר כי "אנחנו נלחמים יום ולילה, שעה שעה, בארגוני הפשיעה בצפון, באירועי הירי במגזר הערבי, ובתופעת גביית דמי החסות והפעלת אלימות כלפי אזרחים על ידי גורמים עבריינים. באירוע הלילה ראינו את הפעילות המתואמת של כל הכוחות שלנו במרחב בתגובה מהירה ומעצר נחוש של החשודים".

ניצב לביא הוסיף ובירך על הפעילות המשטרתית נגד תופעת הפרוטקשן: "אנחנו מנהלים כאן מאבק נחרץ ללא פשרות נגד ארגוני הפשיעה, ויש לנו את אורך הרוח והכוח להמשיך איתו בעוצמה גבוהה ככל שיידרש, המאבק לא נגמר פה ועוד נכונו לנו ימים קשים, אנחנו נראה כאן תגובות ופגיעות מצד ארגוני הפשיעה שמוצאים את עצמם חוששים לעצם קיומם - כמו גם במקרה זה שבו עולה חשד כי אחד המניעים להצתה הוא המצוקה בה נמצאים ארגוני הפשיעה באזור, בעקבות מכבש הפעיליות של המשטרה נגד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully