וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג הודיע על הקמת פורום אקלים ישראלי בראשות ח"כ לשעבר דב חנין

לקראת ועידת האקלים בגלזגו שתיפתח בתחילת נובמבר, הרצוג הכריז על הקמת הפורום שבראשו יעמוד איש חד"ש. אחת המטרות העיקריות של הפורום היא "העלאת המודעות לסוגיית המשבר וחומרתו בקרב המנהיגות הישראלית על כל גווניה". חנין: "אנחנו במירוץ נגד הזמן"

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודיע היום (שלישי) על היוזמה להקמת "פורום האקלים הישראלי". זאת, לקראת ועידת האקלים בגלזגו, סקוטלנד, שתיפתח בתחילת נובמבר.

הנשיא הרצוג החליט למנות את חבר הכנסת לשעבר, דב חנין, לנהל את הפורום שפעילותו תעשה עם ארגון "חיים וסביבה" ארגון הגג של הארגונים הפועלים בתחום זה.

"הקמת הפורום תסמן את מחויבותה של מדינת ישראל לעמוד בקדמת הדיון בעולם בסוגיית משבר האקלים, תעלה את המודעות לסוגיית המשבר וחומרתו בקרב המנהיגות הישראלית על כל גווניה", נכתב בהודעה מטעם בית הנשיא.

בפורום יהיו נציגים מענפים שונים: ממשלה, כנסת, אקדמיה, שלטון מקומי והמגזר העסקי והתעשייתי. הפורום יפעל בחסות בית הנשיא ויתכנס מספר פעמים בשנה".

יצחק_הרצוג_נשיא_המדינה. מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני,
יוזמה להיאבק במשבר האקלים. הרצוג/מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני
ח"כ מיקי זוהר מהליכוד, דב חנין מחד"ש ואיילת נחמיאס רבין מהמחנה הציוני, 26 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
ח"כ לשעבר חנין/ראובן קסטרו

ח"כ לשעבר דב חנין, שיעמוד בראש הפורום, אמר כי "אנחנו - בעולם וגם בישראל - במירוץ נגד הזמן להתמודד עם משבר האקלים המסכן את החיים של כולנו. הנשיא עושה כאן את מה שהוא יכול מכוח התפקיד שלו: לכנס את כל הגורמים לפורום של דיון אמיתי ורציני באתגרים ובפתרונות".

חנין קרא לכל מקבלי ההחלטות "ללמוד מהדוגמא הזו, לשאול את עצמם מה הם יכולים לעשות ולהפעיל את סמכויותיהם בכדי לקדם את שינוי הכיוון הדחוף הדרוש לנו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully