וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת ברכבת בארה"ב נאנסה במשך 8 דקות. איש לא התערב

האירוע הקשה קרה באזור פילדלפיה, כשחסר בית תקף אישה, בזמן שיתר הנוסעים לא נקפו אצבע. התקיפה נעצרה רק אחרי שעובד רכבת הזעיק את המשטרה, שחוקרת אם האונס תועד. "אני מזועזע מאלו שלא עשו כלום"

רכבת בדרכה לעיר שיקגו, 8 מרץ 2021. רויטרס
לא בכל הרכבות יש שוטרים בקרונות/רויטרס

נוסעת ברכבת באזור פילדלפיה נאנסה במשך כשמונה דקות על ידי נוסע אחר, כשאיש מהנוסעים האחרים לא התערב כדי לעצור את התקיפה - כך אמרו הרשויות. האירוע הקשה התרחש ביום רביעי שעבר, ודווח בראשון על ידי רשות התחבורה של מדינת פנסילבניה שבארצות הברית. הדובר, אנדרו בוש, אמר כי החשוד, פיסטון נגוי, ישב לצדה של האישה בסביבות השעה 22:00 וניסה לגעת בה כמה פעמים. היא ניסתה לעצור אותו, אך הוא המשיך וקרע ממנה את הבגדים.

בסופו של דבר, עובד ברשות התחבורה עלה על הרכבת, ראה את המתרחש והתקשר ל-911 ושוטר שרץ אל הקרון תפס את האנס ולקח אותו למעצר. לאחר מכן, האישה סיפרה למשטרה על התקיפה והיא פונתה לבית חולים. נגוי, בן 35, הואשם באונס, בתקיפה מינית ובעבירות נוספות. לפי הרשויות הוא חסר בית והוא לא היה חמוש במהלך התקיפה.

"אני מזועזע מאלו שלא עשו כלום כדי לעזור לאישה הזאת", אמר טימותי ברנהרדט, מפקד המשטרה במחוז דרבי עילית. "כל מי שהיה ברכבת הזאת צריך להסתכל במראה ולשאול מדוע הוא לא התערב או עשה משהו". הוא סירב לומר כמה נוסעים היו באותו הקרון, אך ציין כי היו מספיק כדי לבלום יחד את התוקף.

לדבריו, החוקרים קיבלו דיווחים שלפיהם חלק מהנוסעים תיעדו את התקיפה בטלפונים שלהם, אבל המשטרה טרם אימתה זאת. "מה שהאישה הזאת סבלה מהאיש הזה, מה שהיא הצליחה לספר לנו, זה לא ייאמן", אמר ברנהרדט. הוא הוסיף כי עדי ראיה שלא התערבו עשויים לעמוד לדין אם הם תיעדו את האונס, וציין כי זאת תהיה החלטת התביעה המחוזית שתתקבל לאחר שהמשטרה תסיים את החקירה.

עם זאת, הוא הודה כי יהיה קשה מאוד להגיש נגדם כתבי אישום לפי החוקים של מדינת פנסילבניה. דובר מטעם לשכת התביעה המחוזית לא הגיב לפניות בנושא.

רשות הרכבות באזור אמרה כי תקיפות מיניות בתוך הקרונות הן נדירות, כשגניבות ומעשי שוד הם הפשעים הנפוצים ביותר. לא בכל הרכבות יש שוטרים. "אנחנו מקווים שאנשים יקראו על זה, יראו את הסיפורים בטלוויזיה, ויחשבו על לעזור למאמצים למנוע מתקריות כאלו להתרחש", אמר בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully