וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: להקת עורבים טבחה עדר כבשים

רויטרס

8.2.2003 / 0:02

העופות שיחזרו את הסצינה המפורסמת מהסרט "ציפורים" והרגו 19 כבשים; הרועה המתוסכל לא היה יכול להגן על עדרו כיוון שהעורבים הם חיה מוגנת; המשטרה: "הם אגרסיביים במיוחד השנה"

להקת עורבים שיחזרו בגרמניה את הסצינה המפורסמת מתוך סרטו של היצ'קוק "הציפורים" כשהסתערו על עדר כבשים שרעו לתומן באחו והרגו 19 מהן.

הכבשים התאמצו לחפש את מזונן בשטח מרעה מושלג בדרום גרמניה ואילו הציפורים החליטו כנראה, להזיע פחות כדי לאכול ופתחו במתקפה. "הציפורים היו כל כך רעבות שהן תקפו את העדר שלי", סיפר יורגן פריץ, בעל העדר המופתע. "ראיתי את הסצינה מהסרט של היצ'קוק - אבל הפעם חוויתי את זה ב'חי'". פריץ אמר בתסכול כי הדבר שהרגיז אותו במיוחד היה החוק המקומי האוסר לירות בעורבים כיוון שהם חיות מוגנות.

דובר המשטרה המקומית אמר כי החשודים העיקריים הם להקה של בין 50 ל-60 עורבים החיים באתר אשפה סמוך. "הם ניהלו מתקפת חורמה על העדר. הם השתמשו במקור וברגליים שלהם וניקרו את עיני הכבשים", הסביר הדובר. במשטרה מסבירים כי כשהעופות מתקשים למצוא מזון בחורף הם נוהגים לתקוף בעלי חיים אחרים. "הם אגרסיביים במיוחד השנה", ציינו.

הרועה המנוסה סיפר כי ב-30 שנותיו בהובלת עדרים כבר חווה מתקפה דומה אך מעולם לא איבד כל כך הרבה כבשים. "אני הולך לעזוב את האזור הזה", סיפר בצער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully