וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישנתי ליד גופה במשך חודשיים ולא היה לי מושג"

28.10.2021 / 23:41

רייגן ביילי שיתפה בטיקטוק את הסיפור המצמרר שלה, שנראה כאילו נלקח מ"אזור הדמדומים" - במשך חודשיים היא סבלה מריח מסריח בביתה מבלי להבין שזה מגיעים מגופה שנמצאת במרחק מטר אחד ממנה. הסיפור לא לבעלי לב חלש

"ישנתי ליד גופה במשך חודשיים"/@reaganbaylee

טיקטוק חשף אותנו להמון סיפורי חיים מטרידים, אך כזה כמו של רייגן ביילי עוד לא שמענו. רייגן שיתפה בעמוד הטיקטוק שלה (reaganbaylee) חוויה טראומתית ביותר שעברה במהלך הסגר הראשון של הקורונה במאי 2020, כשהחלה להריח ריחות מסריחים במיוחד בביתה. היא ניחשה שהריח מגיע מאחת הדירות בבניין המגורים שלה. הריח אותו הגדירה כ"ריח של דג מת" הפך להיות כה נורא עד שהוא הדיר שינה מעיניה וגרם לה לכאבי ראש ובחילות קשות במשך שבועות.

רק אחרי חודשיים נודע לה הדבר הנורא מכל - השכן הסמוך לה, שמיטתו צמודה לקיר אליו צמודה גם המיטה שלה, מת - והיא ישנה במרחק מטר מגופתו ללא ידיעתה - כשרק קיר דק מפריד ביניהם.

רייגן, תושבת לוס אנג'לס, סיפרה על החוויה הקשה בשלושה סרטוני טיקטוק שאינם לבעלי לב חלש. "ישנתי במרחק מטר מהשכן המת שלי במשך 8 שבועות בתקופת הסגר. הלוואי שהייתי משקרת לכם", היא פתחה כך את סיפורה, "זה הדבר הכי מטורף שקרה לי. אני רק מזהירה מראש, הסיפור הזה די מגעיל".

@reaganbaylee I wish I was lying. It was traumatic AF. #portwinestain ♬ Know Yourself - Drake

בסרטון הראשון רייגן מספרת שהחלה להריח ריחות רעים במאי 2020 אחרי חודשיים של סגר, בשיאו של הגל הראשון של מגיפת הקורונה. "גרתי אז לבד בדירת סטודיו בגודל 23 מ"ר שהייתה קטנה מאוד בוואלי בלוס אנג'לס", סיפרה רייגן, "מתישהו באמצע מאי התחלתי להרגיש רע. היו לי כאבי ראש, לא ממש ישנתי בלילות, הרגשתי הרבה בחילות ולמען האמת כולנו קצת איבדנו את זה והרגשתי בודדה וכאילו נטרפה דעתי". רייגן לא הבינה מדוע היא מרגישה כך וניסתה להתעלם מהתסמינים המוזרים.

בהמשך החודש היא שמה לב לכמות גדולה יותר של חרקים המופיעים בדירתה. זה הפתיע אותה כי הבית שלה בדרך כלל מאוד נקי, אך היא האמינה שזה גל החום שהביא אותם. בשלב מסוים היא התלוננה בפני בעלת הדירה על החרקים אך זו העדיפה שלא לקפוץ לביקור או לשלוח מישהו ותירצה זאת כי לאור המגיפה היא תשלח מישהו רק אם מדובר במקרה חירום.

במהלך החודש, כך מספרת רייגן, היא התלוננה לא פעם על ריחות רעים. היא תיארה את הריח כ"ריח של דג מת" וחשבה שאולי מדובר בציפור שתפסה דג, על אף שבמחשבה שניה מדובר היה ברעיון די לא הגיוני מאחר שאין אגמים באזור שלה, כך היא מספרת. הריח הלך והחמיר וכך גם מצבה של רייגן. היא החלה לחשוב שאולי זה הכלב של אחד השכנים שמת והייתה לה הרגשה שמשהו לא תקין קורה שם. היא המשיכה להתלונן בפני בעלת הדירה אך זו לא עשתה דבר.

רייגן סיפרה שבן הזוג שלה קפץ לביקור וגם הוא בקושי הצליח להתמודד עם הריח. אחרי שבוע ששהה בדירתה, גם הוא הפסיק לישון בלילות והחל לפתח את אותם התסמינים שרייגן פיתחה. כשרייגן הבינה שהבעיה היא לא רק אצלה, היא דיברה עם בעלת הדירה ואמרה לה שאם היא לא תשלח מישהו שיבדוק מה קורה - היא תתקשר למשטרה.

האיום עזר ובעלת הדירה פנתה לבדוק מה שלום השכנים. השכן שגר מימינה אישר שמצבו תקין וזו כעסה עליה שהפריעה לשכנים וביקשה שלא תעשה זאת שוב. היא אמרה: "אף אחד לא הקשיב לי. בעלת הדירה גרמה לי לחשוב שהשתגעתי".

כך סיפור האימה שלה החל:

@reaganbaylee Reply to @emma_young2019 here we go ? part 1 of the wildest thing that's ever happened to me #storytime ♬ original sound - Reagan Baylee

בסרטון השני המשיכה רייגן לשתף מדוע הרגישה שאין מי שיעזור לה לפתור את תעלומת הריח. "זו הייתה התקופה של ג'ורג' פלויד והמהומות בלוס אנג'לס. היו טנקים ברחובות מחוץ לדירה שלי, זה היה מאוד קדחתני ובכנות, התלונות שלי על ריח וכמה עכבישים היו החשש האחרון של כולם, בעיקר של המשטרה". רייגן, בלית ברירה, המשיכה להתלונן בפני בעלת הדירה וזו לבסוף הסכימה לשלוח איש תחזוקה שיבוא לבדוק את העניין. בעודו מסייר בבניין הוא פנה לרייגן והודיע לה: "אני הולך להביא את מפתח המאסטר. משהו מת כאן".

רייגן מספרת: "הרגשתי סיפוק אדיר. אחרי שבועות על גבי שבועות שחשבתי שאני מטורפת והתלוננתי, אף אחד לא האמין לי". איש התחזוקה לא חזר עם המפתח ובעלת הדירה הפסיקה לענות לטלפון. הפעם הבינה רייגן שיש לה מספיק סיבות להתקשר למשטרה ולדווח על מוות בדירה סמוכה. "הדברים האיצו מאפס למאה ממש מהר ובכנות הייתי החשודה העיקרית בכל זה כי הייתי היחידה שהתלוננה כל הזמן על המצב", היא סיפרה, "טוב, אני לא יכולה להגיד שהייתי חשודה, אלא בעיקר העדה העיקרית למקרה הזה. תוך כמה דקות שמונה שוטרים הגיעו לדירה שלי, אספו מידע ואמרו שיתחילו לפרוץ דלתות. הדבר ההגיוני לעשות היה להתחיל בדלת של השכן משמאלי, מאחר שעם השכן מימיני כבר דיברנו. אז קרה הדבר המטורף והדוחה ביותר שראיתי בחיים שלי".

רייגן סיפרה שהשוטרים כיוונו אקדחים לדלת הדירה וקראו "משטרת לוס אנג'לס, צא כשהידיים מורמות באוויר, יש לך 30 שניות, אנחנו סופרים לאחור". היא הוסיפה: "ממש לפני תום 30 השניות, אחד השוטרים אמר 'בואו נוריד את האקדחים שלנו, מישהו יכול לנסות לפתוח את הדלת ולראות אם היא לא נעולה?'. הייתי בטוחה שהדלת תהיה נעולה. היא לא הייתה. תתכוננו... השוטר סובב את ידית הדלת, פתח אותה אולי בסנטימטר וכמות החרקים שיצאה משם הייתה מטורפת, זה נראה כמו אלפים מהם שעפים מהדירה. הם מיד סגרו את הדלת וקראו לגיבוי. השוטרים החלו להוריד מסכות ורבים מהם הקיאו בצד המדרגות. טרקתי את הדלת שלי והתבקשתי להישאר בדירה ולא לצאת החוצה".

וזה המשך הסיפור שלה:

@reaganbaylee Reply to @reaganbaylee part 2 of the craziest thing that has ever happened to me #storytime ♬ original sound - Reagan Baylee

רייגן סיימה את סיפורה בחשיפת האמת המטרידה: "בסופו של דבר הם סיפרו לי שזו הייתה הגופה הכי רקובה שנתקלו בה בחייהם - והם ראו הרבה גופות. אני לא מתכוונת להיכנס יותר מדי לפרטים, בעיקר בגלל שאני רוצה לכבד את פרטיותו של הנפטר, אבל בואו נגיד שהוא היה במצב נוזלי ושבעצם נשאר שם שלד בשלב הזה. כל הסימפטומים שאני וחבר שלי חווינו היו בגלל האדים והרעלים שהשתחררו מהגוף שלו ואלה הגזים הטבעיים שגרמו לי להרגיש חולה במהלך כמעט כל תקופת הסגר. זהו, זה הסיפור על אך ישנתי במרחק מטר מהשכן המת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully