וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההוכחות במשפט החוזר של זדורוב: "ביקש שנחפש מכנסיים שזרק"

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 16:30

במשפט נמשכה עדותו של נצ"מ יורם אזולאי, מי שניהל את חקירת רצח תאיר ראדה ב-2006. הדיון משמעותי לבירור סוגיית העקבה הלא מזוהה שנמצאה בזירת הרצח. לטענת פרקליטו של זדורוב צוות החקירה הגיע לכל 15 האנשים שחלפו בחדר השירותים אחרי גילוי הגופה, בניגוד לטענת אזולאי

בווידאו: זדורוב בפתח משפטו החוזר/צילום: שלומי גבאי

בבית המשפט המחוזי בנצרת נמשך הבוקר (ראשון) הדיון בשלב ההוכחות במשפט החוזר לרומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה בשנת 2006. הבוקר נמשכה עדותו של נצ"מ יורם אזולאי, מי שניהל את חקירת רצח תאיר ראדה עם תחילתה. כמו כן, בפתיחת המשפט הודיעה התביעה כי לרשימת עדי התביעה נוסף רופא משפטי בשם ד"ר דיאז.

הדיון בבית המשפט משמעותי לבירור סוגיית העקבה הלא מזוהה בזירת הרצח של ראדה. במשטרה וכן בתביעה סבורים כי בזירה נכח מחלץ אלמוני אליו לא הגיעו, והוא שהטביע את העקבה. לטענת סנגורו של זדורוב, עו"ד יורם הלוי, זירת הרצח נסגרה מהר ובחקירה הגיעו לכל 15 האנשים שנכחו בה, ולכן טענת המחלץ האלמוני שגויה. אזולאי ענה לו בדיון שלהערכתו לא הגיעו לכולם.

כמו כן, בדיון יעיד הפתולוג הראשי של וושיגנטון DC על כך שלא הייתה סכין משוננת בזירת הרצח, ולכן הדם יכול היה לזלוג מהגופה גם שעות לאחר מכן. חוות דעת זו תשלול את חוות הדעת של הפתולוגית מאיה פורמן לגבי קיומה של סכין משוננת כזו בזירה.

הוכחות | משפט חוזר לרומן זדורוב הנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה, המחוזי, נצרת 17 באוקטבור 2021. אלי אשכנזי
המשך הדיון בשלב ההוכחות, הבוקר/אלי אשכנזי

בדיון טען הלוי בפני אזולאי כי המשטרה יצרה "ערפל שנועד ליצור תחושה כאילו הייתה המולה בחדר השירותים אחרי גילוי הגופה". לטענתו, היא סברה כי העקבות היו שייכות לרוצח עד שהנאשם שיחזר את הרצח וקפץ מעל הדלת של תא. אזולאי הכחיש את הטענות.

הלוי טען שהשוטר אנטולי, שליווה את השחזור, שאל את זדורוב אם הוא "לא קפץ לתא הסמוך". בכך רמז שהדבר נשאל כדי שיתאים לעקבות הזרות. אזולאי השיב שאנטולי, שהגיע מתחנת חדרה, הגיע ללוות את השחזור בלי שידע דבר על פרטי הרצח. בתגובה אמר לו הלוי כי הוא משקר.

בהמשך הסכים אזולאי עם טענת הלוי כי לא הגיוני שאחרי שנפרצה דלת התא בו נרצחה תאיר, מישהו יטפס על המחיצה בין תא 2, בו היה הרצח, לתא 3, עליו נמצא כתם הדם הלא מזוהה.

הלוי הזכיר כי אזולאי טען בעבר שזדורוב סיפר לו שזרק את המכנסיים אותן לבש בזירת הרצח. אזולאי אישר את הדברים, והוסיף כי זדורוב חזר על כך שוב ושוב, ואמר שזרק את המכנסיים כי היו קטנות עליו. הלוי טען בדיון שלא מצאת זכר לסיפור הזה בחומרי החקירה. "למה לא רשמת מזכר אם לא המצאת?", האשים את אזולאי. בתגובה להלוי, הוא טען כי זדורוב ביקש שיחפשו את מכנסיו, וכי הפרקליט מטעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שלב העדויות במשפט החוזר לרומן זדורוב הנאשם ברצח תאיר ראדה. המחוזי, נצרת 12 באוקטובר 2021. דוד כהן, פלאש 90
זדורוב בדיון בבית המשפט בנצרת, שבוע שעבר/פלאש 90, דוד כהן

בפתח שלב העדויות בשבוע שעבר ביקש הלוי, פרקליטו של רומן זדורוב, לעתור נגד הרכב השופטים ולעצור את הדיון, אך בקשתו נדחתה. הלוי אמר כי "אילן ישועה נחקר במשך 33 ישיבות. למה אני לא יכול לחקור 5 ישיבות? לא אתחיל חקירה נגדית אם בית המשפט יעצור אותי אחרי שעה". לאחר מכן טען הלוי בפני השופט אשר קולה, "אתה לא מפחיד אותי, תטיל עלי הוצאות. המשפט הזה לא יהיה מכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully