וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת ענק פרצה בקניון בקלנסווה: לקוחות חולצו מהמקום, הקומה העליונה קרסה

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 17:51

יותר מ-25 צוותי כיבוי הוקפצו למרכז מתחם Z בקלנסווה, שם פרצה הדליקה. בתחילה התקשו הצוותים להגיע לזירה בשל עומס לקוחות, ומאמציהם התרכזו בכיבוי חיצוני מחשש לקריסת המבנה, שקרס לבסוף. כעת נבדק חשד לרשלנות בעבודות שנעשו במתחם. באירוע לא דווח על נפגעים

בווידאו:שריפת ענק פרצה בקניון בקלנסווה, לקוחות חולצו מהמקום/צילום: כבאות והצלה, דוברות כב"ה השרון

קניון בקלנסווה קרס היום (שבת) חלקית בעקבות שריפה גדולה. הקונים פונו מהמתחם והקומה העליונה נשרפה כליל. בתחילת האירוע התקשו צוותי כיבוי להגיע לזירה בשל עומס לקוחות, ועשן כבד היתמר בשמי האזור. לא דווח על לכודים או פצועים.

כעת נבדק החשד לפיו עבודות אחזקה באש גלויה שנעשו במתחם, הן שגרמו לפרוץ השריפה. נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי התייחס לכך באומרו כי "יש טענה שהיו פה עבודות זיפות שאולי גרמו לשריפה. כעת בודקים את נושא רישיון העסקים". הוא הוסיף שעסקים חייבים ברישיונות אלה, אחרת "זאת תהיה התוצאה".

כ-20 צוותי כיבוי מתחנת השרון והאזור הוקפצו למקום, ונעזרים כוחות משטרה מתחנת טייבה. בשלב זה מאמצי הכיבוי נעשים מבחוץ, בשל חשש לקריסת הרצפה והימצאות בלוני גז בתוך המתחם. רצפת הקומה השנייה, שעשויה מעץ, בערה כליל.

שריפה קלנסווה. לפי סעיף 27א', אתר רשמי
השריפה בקלנסווה, היום/אתר רשמי, לפי סעיף 27א'
שריפה בקניון בקלנסווה, 16 באוקטובר 2021. לפי סעיף 27א', אתר רשמי
השריפה בקלנסווה, היום/אתר רשמי, לפי סעיף 27א'
שריפה בקניון בקלנסווה, 16 באוקטובר 2021. דוברות כב"ה
השריפה בקלנסווה, היום/דוברות כב"ה
שריפה קלנסווה. לפי סעיף 27א', אתר רשמי
השריפה בקלנסווה, היום/אתר רשמי, לפי סעיף 27א'

מפקד תחנת השרון טפסר משנה דני יוספסברג סיפר על מאמצי הכיבוי. "המבנה מכיל קומת משרדים וקומה מסחרית ככרסגע יש בעירה כללית של כלה המבנה כוחות הכיבוי מרכזים מאמץ כדי למנוע התפשטות של השריפה לצד המזרחי", אמר.

במשטרה מסרו כי "השוטרים פועלים לפינוי המבנה וכן להרחקת סקרנים מהמקום. המשטרה קוראת לציבור להימנע מהתקהלות או מלהגיע למקום ולאפשר לכוחות החירום וההצלה לטפל באירוע".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully