וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 נפצע בינוני מפליטת כדור בעמק יזרעאל, 2 נעצרו

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 12:48

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בן ה-15 נפצע בעקבות משחק בנשק במעורבות כמה נערים ביישוב דבורייה. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו התחתון. העצורים יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם

בווידאו: ירי על עסק ברהט/מערכת וואלה!

נער בן 15 נפצע הלילה (שבת) באורח בינוני מירי בדבורייה שבעמק יזרעאל. מחקירה ראשונית עולה כי הוא נפצע מפליטת כדור בעקבות משחק בנשק במעורבות כמה נערים. עד כה נעצרו שני נערים, והמשטרה תבקש מחר מבית המשפט להאריך את מעצרם.

הנער פונה במצב בינוני לבית החולים כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו התחתון. לאחר קבלת הדיווח על פינויו, שוטרים הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

התקרית באה ברקע ביקורת על אכיפה חסרה של עבירות החזקת הנשק בחברה הערבית. לפני שבוע נעצר נער בן 15 ביישוב חורה, כשברשותו אקדח מסוג גלוק ושתי מחסניות עם כדורים. זאת, לאחר שהמשטרה הוזעקה ליישוב כשקיבלה דיווחים על שמיעת קולות ירי, ושוטרים שתפסו את הנער במקום ערכו עליו חיפוש.

בתחילת החודש הממשלה הודיעה כי החליטה על טיפול ממוקד בסוגיית אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים, וכי על אף שצה"ל ושב"כ יסייעו בקידום איסוף הנשק הלא חוקי, סמכויותיהם לא יורחבו. ואולם, זמן קצר לאחר מכן עלו תהיות במערכת הביטחון בנוגע לתפקיד צה"ל באכיפה, והשר לביטחון הפנים עמר בר לב הבהיר כי הצבא לא יהיה מעורב.

  • עוד באותו נושא:
  • דבורייה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully