וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חשודים בירי על בית בקלנסווה נעצרו בתום מרדף משטרתי | צפו

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 20:59

בתיעוד של האירוע נראה רכב מנסה לחמוק מהמשטרה, פוגע במכונית חולפת ונעצר לאחר שמאבד שליטה. במהלך המרדף נשמעות יריות ברקע. המשטרה, שקיבלה דיווח על ירי לעבר בית בקלנסווה, זיהתה את הפושעים הנמלטים והחלה במרדף אחריהם, עד שלבסוף עצרה אותם

ירי ומרדף בקלנסווה/עריכה: אביעד בללי

שני חשודים בירי על בית בקלנסווה נעצרו היום (שישי) בתום מרדף משטרתי אחריהם. האירוע החל בשעות הערב המוקדמות, אז ירו החשודים לעבר בית בקלנסווה, ולאחר מכן נמלטו מהמקום. שוטרים שקיבלו את הדיווח על הירי, זיהו את מכונית החשודים ופתחו במרדף אחריהם.

במהלך המרדף, נהג הרכב הנמלט איבד שליטה על המכונית לאחר שהתנגש במכונית אחרת, והוא נעצר לבסוף על המדרכה. השוטרים הרודפים השתלטו על שני חשודים ועצרו אותם.

בתיעוד של המקרה נראה הרכב של החשודים נוסע במהירות, תוך שמנסה לחמוק מהמשטרה, כשברקע נשמעות יריות. לאחר שהרכב התנגש במכונית אחרת, הוא נפגע ונעצר על המדרכה. לבסוף נראים השוטרים שעוצרים אחד מהחשודים.

מרדף בקלנסווה, 15 באוקטובר 2021. ללא, צילום מסך
נעצרו בתום מרדף משטרתי. המרדף בקלנסווה, הערב/צילום מסך, ללא

לפני חודש נרצחו שני תושבי קלנסווה בירי על מכוניתם ליד מחלף ניצני עוז. כמו כן, במרץ נרצחו בקלנסווה שני צעירים בירי שארע בבית בו שהו. אחד מהנרצחים היה אחיין של מנכ"ל העיריה, אשרף חטיב. בתחילת אותו חודש נורה המנכ"ל עצמו ונפצע קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully