וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: הבתולה הקדושה מגיחה מגדר עץ

7.2.2003 / 15:30

המוני מאמינים קתולים מתכנסים סביב הגדר שנמצאת בחוף בסידני; טוענים: ניתן להבחין במריה בשעות אחר הצהריים ממרחק של 300 מטר; הסבירו: הגיעה להרגיע אותנו בשל המתיחות בעיראק

המוני אוסטרלים קתולים מתאספים לאחרונה ומתפללים סביב גדר מעץ שנמצאת בעיר סידני. הסיבה להתאספות התמוהה היא דמותה של הבתולה מריה המגיחה מהגדר, שממוקמת סמוך לחוף קוגי בעיר, או כך לפחות הם מאמינים. עדת המתפללים משוכנעת כי את דמותה של הבתולה הקדושה ניתן לראות מעמדת צפייה שמרוחקת כ-300 מטר מהגדר בשעות אחר הצהריים בלבד.

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח, כי רבים מאמינים שהדמות הופיעה בגדר על מנת להרגיע את תושבי אוסטרליה המודאגים מהעימות הצפוי עם עיראק. רבים משאירים במקום פרחים, צלבים ובקבוקי שמן קדוש. "יש כמה אנשים שאומרים שהם לא יכולים לראות אותה. אני רואה את הנזר שלה, את הגלימה הלבנה שלה. זה כל כך משמח אותי עד שנהיה לי עור ברווז", סיפרה אנה, אזרחית אוסטרלית שהיגרה מאיטליה.

לא רק קתולים מגיעים לחלוק כבוד לדמות המיסתורית מהגדר. "אני מאמין שזו אמא תרזה", הסביר ברונין ווילסון שמגדיר עצמו 'רואה על חושי'. "היא מופיעה בדרכי שלום כיוון שהיא מייצגת את השלום", אמר. אחרים באוסטרליה מפקפקים בסגולות הגדר. "אם זה מה שהם רוצים להאמין, זו זכותם. אני חושב שזה פשוט שטויות, זו בסך הכל גדר", אמר תייר בריטי שמטייל באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully