וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב באקה אל-גרבייה נעצר בחשד לעבירות אלימות בנשק חם נגד עיתונאי

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 17:15

הגבר ירה באירוע אחד לעבר ביתו של חסן שעלאן, כתב ווינט, בטייבה, ובאירוע אחר פוצץ מטען חבלה בביתו החדש בבאקה אל-גרבייה - לפני שהספיק להתגורר בו. לאחר התקריות האלימות, התנהלה חקירה סמויה בלהב 433: "לא נאפשר פגיעה בזכות חופש העיתונות". מעצרו הוארך ב-5 ימים

נזק כבד מפיצוץ מטען חבלה שהונח בביתו של הכתב חסן שעלאן/מערכת וואלה!

תושב באקה אל-גרבייה נעצר הבוקר (חמישי) בחשד לעבירות אלימות בנשק חם נגד עיתונאי וואינט חסן שעלאן בחודש יוני. לפי החשד, הגבר ירה באירוע אחד לעבר ביתו של שעלאן, ובאירוע אחר הפעיל מטען חבלה שהתפוצץ בביתו החדש - לפני שהספיק להתגורר בו. מעצרו של החשוד הוארך ב-5 ימים בבית משפט השלום בראשון לציון.

לאחר סדרת התקריות האלימות, החלה חקירה סמויה ביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433, במהלכה הצטברו חומרי חקירה שהובילו הבוקר למעצרו של חשוד תושב באקה אל גרביה בגין מעשי האלימות שתוארו.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה כל מעשי אלימות ובפרט כלפי אנשי תקשורת העושים מלאכתם. לא נאפשר פגיעה בייסוד מהותי של הדמוקרטיה ובזכות הלגיטימית של חופש העיתונות".

חסן שעלאן כתב ווינט שירו על ביתו בטייבה, 3 ביוני 2021. ללא, אתר רשמי
חסן שעלאן/אתר רשמי, ללא
נזק כבד בדירתו של כתב ynet חסן שעלאן בבקה אל גרבייה. 18 ביוני 2021. ללא, מערכת וואלה!
הנזק בדירתו של שעלאן באקה אל-גרבייה, יוני/מערכת וואלה!, ללא

פיצוץ מטען החבלה גרם נזק רב לביתו של העיתונאי - אליו היה אמור לעבור בעקבות החלטתו לעזוב את ביתו הקודם בטייבה - שם נורה לעברו צרור יריות רק שבועיים לפני.

שני גברים רעולי פנים הגיעו רכובים על אופנוע לאזור הבית בסביבות השעה 23:30, קפצו מעל גדר והסתובבו דקות ארוכות סביבו. לאחר מכן עלו לקומה השנייה, שבנייתה טרם הסתיימה, הניחו שם את המטען ונמלטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully