וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזר דינו של נאור ציון יוכרע, הקומיקאי התפרץ בבית המשפט

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 10:41

3 שנים לאחר שתקף אדם בקניון רמת אביב, התקיים דיון במהלכו העיר הסטנדאפיסט כי "לא רשמו שהמתלונן קילל אותי", למורת רוחו של השופט. בתום הדיון אמר ציון לוואלה!: "אסור היה לי בחיים לנהוג כמו שנהגתי, זו הייתה טעות"

בווידאו: הקומיקאי נאור ציון בבית המשפט מגיב לאישומים בתקיפה/צילום: יותם רונן

בית משפט השלום בתל אביב דן היום (חמישי) בעונשו של הקומיקאי נאור ציון, שבשנת 2018 תועד תוקף באגרופים אדם בקניון רמת אביב. דיון גזר הדין צפוי להיות במהלך החודש הבא.

בזמן הדיון, ציון התפרץ והעיר כמה פעמים בזמן שעורך דינו טען בפני השופט. ציון אמר בפני השופט כי "לא הייתי הולך לגישור אם לא היו מבטיחים שירשמו שהמתלונן קילל אותי". השופט שאול אבינור העיר לציון: "זו כבר פעם שלישית שאדוני מתפרץ באמצע הדיון".

גזר דין | השחקן והקומיקאי, נאור ציון בגין תקיפת אדם בקניון רמת אביב במרץ 2018. השלום, ת"א 14 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
השופט העיר: "זו כבר פעם שלישית שאתה מתפרץ". ציון/ראובן קסטרו

עו"ד אבי עמירם, סנגורו של ציון, טען בבית המשפט כי הוא בטוח שאין להרשיע אותו: "שירות המבחן מודע למגבלות ולאירוע הנוסף שהיה. אני בטוח שאחרי פיקוח ואחרי טיפול, התוצאה שנגיע אליה תהיה כזו שאת הנאשם עצמו נראה רק על מופעי במה ואת ספסל הנאשמים הוא לא יפגוש לעולם".

עוד בוואלה!

תיעוד התקרית: כך נאור ציון היכה באגרופים אדם בקניון

לכתבה המלאה
גזר דין | השחקן והקומיקאי, נאור ציון בגין תקיפת אדם בקניון רמת אביב במרץ 2018. השלום, ת"א. ראובן קסטרו
"אסור היה לי לנהוג כמו שנהגתי". ציון, היום/ראובן קסטרו
בווידאו: הקומיקאי נאור ציון בבית המשפט מגיב לאישומים בתקיפה/צילום: יותם רונן

בהמשך התנצל הקומיקאי בפני השופט ואמר: "בדקתי את עצמי היטב אחרי האירוע, ללא ספק שלא משנה מה הוא אמר לי, עברתי עבירה ולא הייתי צריך לעשות מה שעשיתי. יכולתי לנהל את זה אחרת, לצלם אותו, להגיד לו משהו בצורה מכובדת. כשבאתי לגישור ידעתי שאוכיח שהוא קילל אותי, ולא כתבו את זה, לא עמדו במילה. אני לוקח אחריות. בלי קשר, קשה לי מאוד ברמה האישית".

השופט פנה אליו ושאל: אני לא מבין את הלוגיקה, אדוני אומר שקילל אותו אז נותן לו שני אגרופים?

ציון השיב: לא. לא הייתי הולך להתעמת איתו אם לא היה משהו קיצוני שאמר. בפעם הבאה שזה יקרה אנהל את זה אחרת.

לאחר הדיון נאור ציון לוואלה!: "אסור היה לי בחיים לנהוג כמו שנהגתי, זו הייתה טעות".

גזר דין | השחקן והקומיקאי, נאור ציון בגין תקיפת אדם בקניון רמת אביב במרץ 2018. השלום, ת"א. ראובן קסטרו
ציון עם עורך דינו בבית משפט השלום בתל אביב, היום/ראובן קסטרו

התקרית אירעה בחודש מרץ 2018. ציון טען תחילה שהיה מדובר בהגנה עצמית, אך מתיעוד במצלמות האבטחה של המקום נראה כי הוא עקב אחר אותו אדם, והכה בו כמה פעמים ללא שהותקף בעצמו. הגבר פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, ולאחר הגיש תלונה במשטרת תל אביב צפון.

בתחקיר שפורסם בוואלה! סלבס בשנת 2016 עלו טענות מצד אנשי צוות שעבדו עם נאור ציון על אלימות, השפלה וצעקות. איש הפקה שעבד לצד ציון סיפר: "באחת הישיבות, אחת מנשות ההפקה ישבה ושיחקה עם קצה הדף במחברת. הרעש שזה עשה הטריף אותו, והוא התחיל לצרוח עליה, השפיל אותה וצעק שהיא מפריעה לו להתרכז ושהוא לא יכול לעבוד ככה. זאת לא התנהגות של בן אדם נורמלי, זה איש בעייתי עם הפרעות קשב חמורות".

עובד אחר סיפר: "הוא צורח על כל אחד שמפריע לו או מדבר על הסט, יש תחושת פחד על הסט, לא יודעים מתי זה יתפרץ, אסור לדבר ואסור להפריע. הדבר הכי קטן יכול לגרום לו להתהפך ולצרוח, להשפיל ולשלוח אנשים הביתה. לא אשכח שעוזר הפקה התלוצץ אתו ואמר לו שהתוכנית שלו דומה לתוכנית של אדיר מילר, האדם הזה באותה שנייה הלך הביתה ולא חזר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully