וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 39 פרץ לבית שכנתו ניצולת שואה וגנב ממנו רכוש: "עורר פחדים ישנים"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 10:07

המשטרה עצרה את הפורץ, רומן קלימוב, וביקשה להאריך את המעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מכתב האישום עולה כי במהלך הפריצה בבית בנצרת, הנאשם איים על שכניו וגנב מביתם שני תיקים בהם כסף ורכוש. לבסוף הוחזר הרכוש לבעליו

כתב אישום הוגש שלשום (שלישי) נגד רומן קלימוב, בן 39, תושב העיר נצרת המואשם בהתפרצות לבית שכניו, ניצולת שואה ובעלה, וגנב ממנו רכוש וכסף. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של קלימוב עד לתום ההליכים המפשטיים נגדו.

המקרה ארע לפני שבוע וחצי, אז הגיע קלימוב לפנות בוקר לבית שכניו, שניהם בשנות השמונים לחייהם. הוא פרץ לבית, שהיה נעול, איים על הקשיש שייפגע בו ובמשפחתו וגנב מהבית שני תיקים בהם היו עגיל, כרטיסי אשראי, אלף שקלים ושיניים תותבות. בעקבות תלונה שהגישו בני הזוג, המשטרה פתחה בחקירה במהלכה נאספו ממצאים מזירת האירוע, ועצרו את החשוד.

בעלת הדירה שנפרצה הינה ניצולת שואה, שחייה ניצלו במהלך המלחמה הודות לנזירה צעירה. היא אמרה כי ההתפרצות לביתם עוררה בה "פחדים ישנים", ומאז היא מתקשה לישון בלילות. לאחר מעצרו של הפורץ, הרכוש הגנוב הוחזר לבני הזוג.

רכוש שנגנב על ידי פורץ בנצרת, שפרץ לבית שכניו בהם ניצולת שואה, אוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
הרכוש שנגנב והושב לבעליו/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה אירועי פריצה לבית מגורים שיש בהם בכדי לפגוע בתחושת הביטחון האישי של האזרח, ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לעצור את אותם עבריינים ולהרחיקם מהחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully