וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט אידיוט": אחז סטינגריי חי לתמונה - ומצא את עצמו מתפתל מכאבים על הריצפה

17.10.2021 / 23:19

אדם לא חכם במיוחד הרים וקירב לפרצופו סטינגריי חי - והצטער על כך מהר מאוד כשמצא עצמו מתפתל מכאבים על הריצפה בזמן שהמצלמה ממשיכה לתעד הכל

מחזיק סטינגריי ומיד מתחרט על ההחלטה/REDDIT

אז נכון, הסטינגריי הקליפורני העגול (סוג של חתול ים או טריגון ממשפחת הטחנאים בשמו המלא) הוא בדרך כלל יצור קטנטן ולא מסוכן, זנבו קצר יחסית ולמרות שהוא מכיל ארס הוא אינו מזיק לבני האדם - אם כי העקיצות שלהם, כמו אלו של המדוזות כואבות. אפילו כואבות מאוד. הכאב כה חזק שהוא מסוגל להפיל אדם מהרגליים. זה בדיוק מה שקרה לבחור לא חכם במיוחד שהרים בידיו סטינגריי חי, קירב אותו לפרצופו וחטף ממנו עקיצה שגרמה לו לצווח ביסורים על הרצפה.

בסרטון הוויראלי שפורסם ברדיט נראה הבחור מרים את בעל החיים בידיו לצורך תיעוד שלו במצלמה ומקבל עקיצה חזקה מזנבו. הבחור (שב-SUN הבריטי הכריזו שאפשר בצדק לקרוא לו "אידיוט") מיד משליך אותו חזרה למים, נופל על הרצפה ומתחיל להתפתל מכאבים ולצרוח. חברו הצלם שואל אותו בדאגה: "הוא נשך אותך? הוא עקץ אותך?" אך האיש לא היה מסוגל לענות על השאלה והמשיך לצרוח מכאבים.

צפו בטיפשון בעת מעשה:

הסרטון זכה ליותר מ-34,000 הצבעות וכ-1,700 תגובות, כשבפופולארית ביותר נכתב: "אני אוהב שהטריגון המתין בסבלנות עד שהבחור סיים עם ההקדמה שלו לפני שגנב את ההצגה".

הטריגונים העגולים הם רק מין אחד מתוך יותר מ-600 בטאים שונים והוא לא נחשב למסוכן במיוחד, אם כי הכאב מהעקיצה יכול להמשך ימים שלמים. מדי שנה, מאות רוחצים בחופי דרום קליפורניה נעקצים בטעות על ידי הטריגונים העגולים כשהם דורכים עליהם בטעות, אולם מעטים מאוד נעקצים כשהם מחזיקים אותם בידיים בשביל לצלם סרטון.

  • עוד באותו נושא:
  • סטינג ריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully