וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בחמאס: אנחנו ערוכים להנהיג העם הפלסטיני

7.2.2003 / 11:57

מחמוד א-זאהר, מראשי התנועה ברצועה: לחמאס תשתית להנהגה מדינית, כלכלית וחברתית; הדגיש: העברת השלטון תתבצע בבחירות ולא באלימות; אבו עלא: על הרשות לפתוח במו"מ מיידי עם ישראל

אחד מבכירי החמאס ברצועת עזה, מחמוד א-זאהר, אמר היום כי התנועה ערוכה לקבל על עצמה את הנהגת העם הפלסטיני. א-זהאר אמר כי לחמאס יש תשתית המתאימה להנהגה מדינית, כלכלית וחברתית. בראיון לסוכנות הידיעות איי.פי ציין בכיר החמאס כי את העברת ההנהגה לתנועה יש לעשות רק בבחירות ולא בפעולה צבאית. בקול ישראל דווח כי זו הפעם הראשונה שרעיונות כאלה נשמעים מפי אחד מבכירי החמאס.

אתמול קרא יושב ראש המועצה המחוקקת הפלסטינית, אבו עלא, להנהגת הרשות לצאת ביוזמה מדינית ליישוב המשבר עם ישראל, ולא להמתין לתוצאות המלחמה בעיראק. אבו עלא אמר, כי לדעתו אין מנוס מלהבהיר במה צדקו הפלסטינים ובמה טעו, ויש לשוב ולבחון את מסגרת הרשות הפלסטינית.

תוך העברת ביקורת מרומזת על יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, אמר אבו עלא כי לרשות אסור להסתפק באזהרות כלפי תושביה, ויש לנקוט בצעדים שיעניקו לפלסטינים אמינות. אבו עלא הדגיש כי זכותם של הפלסטינים לפעול נגד הכיבוש, אך הוא מתנגד לפעילות המזויינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully