וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי: "יש עלייה מתמשכת ברצון לשרת ביחידות קרביות"

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 20:23

הרמטכ"ל נשא דברים בטקס חילופי מפקד זרוע היבשה ואמר כי העלייה במוטיבציה לשירות קרבי בלטה במיוחד במחזור אוגוסט האחרון - הנתונים הגבוהים ביותר ב-7 השנים האחרונות. על היכולות הצבאיות של צה"ל: "כשנידרש להפעיל תמרון, נחדור לשטח האוייב בעוצמה בדרך לניצחון מובהק"

בווידאו: הרמטכ"ל בטקסי חילופי ראש אמ"ן מתייחס למבצעים כנגד איראן/צילום: דו"צ

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר היום (שלישי) כי "המוטיבציה לשירות ביחידות הקרביות השתפרה, ובשנתיים האחרונות יש עלייה מתמשכת ברצון לשרת ביחידות קרביות". בטקס חילופי מפקד זרוע היבשה הוסיף כוכבי כי העלייה בלטה במיוחד במחזור אוגוסט האחרון, וכי "אלו הנתונים הגבוהים ביותר בשבע השנים האחרונות".

לדברי הרמטכ"ל, "מבחננו העליון הוא השגת התוצאה הרצויה וניצחון, על ידי הגדלת ההישג הצבאי, הקטנת המחיר וקיצור משך המלחמה. לשם כך עלינו לייעל שיטות לחשיפת אויב, להשמדת אויב ולמימוש התחבולה בדרך היעילה ביותר".

הרמטכ"ל אביב כוכבי בטקס חילופי מפקד זרוע היבשה, 12 באוקטובר 2021. דובר צה"ל
"מבחננו העליון הוא השגת התוצאה הרצויה". כוכבי/דובר צה"ל

כוכבי דיבר בנאומו על שיפור היכולות הצבאיות של זרועות הלחימה השונות של צה"ל. "מבחן המלחמה איננו איזה יכולות אנו מפעילים - תמרון או אש, אלא איזה תוצאות אנו משיגים. כשצריך להפעיל אש ותקיפה בלבד, כדי להשיג את מטרות המלחמה, כך נעשה. וכשנידרש להפעיל את התמרון, כמו
בתכניות המלחמה הכוללות, הוא יחדור לשטח האוייב בעוצמה כדי להביא לניצחון מובהק, בזמן קצר
ובמחיר כמה שיותר נמוך לעורף. צה"ל משפר את יכולתן של כל הזרועות אך יעד מרכזי שהצבנו לעצמנו הוא לשלב בין הזרועות ובין המימדים, כדי להעצים ולחזק זה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully