וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הגשם: נהגת החליקה, איבדה שליטה - ונכנסה בחנות בחדרה

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 8:45

בת 30 תושבת העיר נפצעה קל-בינוני ברחוב ארלוזורוב לאחר שעלתה על מדרכה, פרצה מעקה בטיחות ונהגה לתוך חנות לא מאוכלסת. היא פונתה לבית החולים הלל יפה. בוחני תנועה פתחו בחקירת התאונה, שככל הנראה קשורה בממטרים שירדו לאחר ימים יבשים והעלו משמעותית את סכנת ההחלקה

נהגת נכנסה עם רכבה בבניין בחדרה, 12 באוגוסט 2021/שלומי גבאי

נהגת בת 30 נכנסה הבוקר (שלישי) לתוך חנות בחדרה לאחר שאיבדה שליטה בעקבות הגשם שירד באזור. הנהגת, תושבת העיר, נפצעה באורח קל-בינוני. בחנות ברחוב ארלוזורוב לא היו קונים באותה עת והאירוע הסתיים ללא פציעות נוספות.

מחקירה ראשונית עולה כי הנהגת החליקה, עלתה על מדרכה, פרצה מעקה בטיחות והתנגשה בחלון הראווה של החנות. בהמשך פונתה לבית החולים הלל יפה בעיר. בוחני תנועה פתחו בחקירת התאונה.

נהגת נכנסה עם רכבה בבניין בחדרה, 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
אפקט הגשם הראשון. זירת התאונה, הבוקר/מערכת וואלה!, שלומי גבאי
נהגת נכנסה עם רכבה בבניין בחדרה, 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
זירת התאונה, הבוקר/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

הממטרים שירדו בשעות הבוקר המוקדמות ברחבי הארץ העלו משמעותית את סכנת ההחלקה. "אפקט הגשם הראשון", מופע גשמים אחרי לפחות ארבעה ימים בהם מתכסים הכבישים בלכלוך, הופך את הכבישים לחלקלקים אפילו יותר מבשיא החורף: המים על הכביש מציפים את שכבת הלכלוך, האבק והשמן העליונה שעל האספלט ויוצרים מצע בעל מקדם חיכוך נמוך.

מקרה דומה שהתרחש במרץ הסתיים עם ארבעה פצועים קל. אז, נהג מונית כבן 60 איבד שליטה ונכנס לתוך סניף רשת "BBB" ברחוב יגאל אלון בתל אביב דרך החלון, ובדרך התנגש ברכב אחר. צוותי מד"א העניקו לפצועים ולנהג, שסבל גם הוא מחבלות קלות, טיפול רפואי במקום ופינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully