וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-224 ק"ג של מוצרי המזון הושמדו: סניף נאפיס הרצליה נסגר עקב ליקויים תברואתיים

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 15:54

במהלך ביקורת בסניף, נמצאו ליקוי תברואה רבים ומוצרי מזון בשר וביצים שמקורם ותוקפם אינו ידוע. בהוראת הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות הושמדו כ-224 ק"ג של מוצרי המזון. בנוסף לכך, נכתב כי הביקורת הופסקה עקב תקיפת הרופא הבודק והוחלט על סגירת המסעדה

משרד הבריאות הודיע היום (חמישי) על השמדת מוצרי מזון של מסעדת נאפיס סניף הרצליה, וסגירת הסניף עד להודעה חדשה. זאת, לאחר ביקורת של לשכת הבריאות המחוזית תל אביב בה נמצאו מוצרי מזון שמקורם ותוקפם אינו ידוע.

בהודעת משרד הבריאות נכתב כי במהלך הביקורת, נמצאו ליקויים תברואתיים רבים ומוצרי בשר וביצים שמקורם ותוקפם אינו ידוע. בהוראת הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות הושמדו כ-224 ק"ג של מוצרי המזון.

ג'חנון. Joshua Herzig-Marx, ויקיפדיה, אתר רשמי
נמצאו ליקויים תברואיים רבים ומוצרי מזון בשר וביצים שמקורם ותוקפם אינו ידוע/אתר רשמי, Joshua Herzig-Marx, ויקיפדיה

בנוסף לכך, נכתב כי הביקורת התברואתית הופסקה עקב תקיפת הרופא הווטרינר המחוזי והועברה להמשך טיפול הגורמים הרלוונטים. עם הגעת המשטרה למקום הוחלט על סגירת המסעדה עד לסיום תיקון הליקויים על ידי בעל העסק.

בהמשך הודיע משרד הבריאות על ליקויים נוספים שנמצאו במסעדת סושי בר, בחוף הים בראשון לציון. במהלך הביקורת נמצאו במקום בשר בקר ודגים פגי תוקף, שאינם ראויים למאכל אדם. בהוראת הרופאה הווטרינרית הושמדו כ-105 ק"ג בשר בקר ודגים שמקורם אינו ידוע.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully